четвртак, 26. март 2015.

Bingo torta


Odlicna torta po receptu moje kolegenice sa posla, sa puno razlicitog fila i razlicitih sastojaka a nije teska za pravljenje.Ja sam je odmah posle nekoliko dana isprobala i bila sam zadovoljna receptom a i ukusom i izgledom torte.

Treba vam jafa keks  3 kutije,
300 grama mlevene plazme,
i 5 dec fante,
 4 kutija piskota,
500 grama margarina,
 500 grama secera u prahu i
 200 gr cokolade
 i slag za odozgo.

Recept:

kora: 6 jaja,
 10 kasika secera,
10 kas mlevenih oraha
 2 kasike zejtina,
2 kasike brasna i
 prasak za pecivo.
 Umutiti i ispeci patispanj treba da bude otprilike 32 x 22

Fil br 1
 U 1 litru  mleka skuvati 4 pudinga od vanile  i  ostaviti da se ohladi.
Umutiti  250  grama margarina sa 200 gr secera u prahu pa dodavati u to po malo pudinga muteci da se dobije  glatki fil i sve sjedini .
 Taj fil podeli na dva dela , jedan ostaje  zuti a u drugi  dodaj 200 grama otopljene cokolade.

Fil 2
;Umutiti 250 grama margarina i 200 grama secera u prahu i onda u to dodati 300 grama mlevene plazme i malo fante da bi fil bio redji malo ( jer se kasnije puno zgusne pa je tesko seci ga)

Redosled filovanja torte je:  Kora ( nakvasena fantom ) pa plazma fil pa ide jafa  pa zuti fil pa piskote ( predhodno natopljene u fantu) pa dolazi braon fil i na kraju ide slag
 Ja nebi bila ja kada nesto ne bi izmenila ali sam morala posto je moj sin alergican na orahe ja sam pravila koru bez oraha ( i iz nekog drugog recepta)










Нема коментара:

Постави коментар