понедељак, 9. март 2015.

Camac pogaca









Ovo je jedno od boljih testa koje sam pravila
. Vise se nesecam gde sam uzela recept jer sam ga imala upisan u svesku jer ranije dok sam upisivala recepte na papiric / svescicu nisam mnogo razmisljala ciji je recept
 Testo je tako dobro da ga koristim za razna slana peciva
. Bude jako mekano i dobro i sledeceg dana naravno ako se ne pojede odmah
Camac  pogaca je jako dekorativna  i dosta puta sam je pravila kada sam imala goste i onima koji jedu spanac se dopala.Mada sam pravila varijantu samo sa sirom zbog mog sina koji ne jede spanac.

Nadam se da ce vam slike biti od pomoci mada ma objasnjenje jer nisam uspela da uslikam ceo proces pravljenja.Obicno se desi to ako kad pocnem da mesim i dodje neko i ja zaboravim da slikam,,,,





Za pogacu je potrebno ;
250 ml mleka
25 grama kvasca,
1 jaje,
 40 grama otopljenog biljnog margarina,
 soli
 vrlo malo secera
 otprilike 500 grama brasna.

U mlako mleko stavi  kvasac , secer i malo brasna da uskisne 10 minuta. Viljuskom  umuti jaje i margarin i u to dodati  taj  nadosli kvasac i zamesi sa brasnom.
 Ostaviti da nadoce nekih 30 minuta.
 Nadoslo testo razvuci oklagijom tanko kao za kiflice ili kao za krofne  i vaditi casom / modlom krugove. Svaki od tih krugova nafiluj filom i rukom malo saviti i redjati punjene krugove lagano stisnuto jedno pored drugo da svaki mali taj napunjeni kruzic podseca na camcic.
 Slozi  kao na slici i redjaj u podmazanu tepsiju .

Fil se pravi od:

500 grama sira
  500 grama skuvanog i ocedjenog spanaca ( kao za pitu samo bez jaja) pomesati zajedno i filuj sa time

.Pripremljenu pogacu ostavite da odstoji  30 minuta
Premazati zumancetom pre pecenja
  Peci na 200 stepeni 20 minuta.

Mozete je pravit samo sa sirom bez spanaca ako ne volite spanac.

Jas sam je pravila isto i sa mesom i bila je dobra mada vise volim sir i spanac

Za fil od mesa isprziti crni luk i mleveno meso sa zavinima koje volite,












Нема коментара:

Постави коментар