четвртак, 19. март 2015.

Dekupaz svece

Obradujte nekog poklonom koji ste sami uradili ili obradujte same sebe ovim kreativnim radom " Dekupaz "  radjen salvetama na svece....Ovo je isto jedno od mojih interesovanja ali me samo inspirisu " neke posebne salvete" ili motivi ...Evo nekih od mojih radova
 Ovo je uradjeno prijateljici po narudzbini

 Ove zute sam imala prosle godine za Uskrs


 Ove su bile jedne od Bozicnih.....

 Ove su uradjene za prijateljicu...

 Ove sam poklonila za prijateljima za Krsnu Slavu...




A ovo su jedne od mojih dekoracija za neko slavlje
Potrebno vam je 1 salveta sa motivom koji vam se svidja  i jedna   bela  sveca koja ce vam sluziti za
dekupazu, fen za kosu .ili toplotni pistolj umesto fena.
Koristi se samo prvi sloj salvete koji isecemo tako da bude velicine kao sveca i ukljuciti fen i zagrevati lagano svecu  ( pri tome paziti da ne otopimo  previse svecu jer ce onda biti neravna) ali dovoljno da bi se salveta zaleoila na njoj
  Morate paziti da se salveta ne sakupi i dobije crte ili vec vosak previse otopi. Morate biti pazljivi
 Stoga vam preporucujem za pocetak jednu malu i jeftinu  svecu pa i ako ne uspete iz prvog vredi pokusati. Sve sto se vise sveca napravi  bice sve bolje
 Moja preporuka je da pocnete sa mozda nekom salvetom  koja ima cvet i samo isecite cvet i njega stavite na svecu i zagrevajte ....a kasnije probajte sa salvetom oko cele svece. Treba malo strpljenja i bice dobro ako ste zaistinski zainteresovani. .Bez mnogo muke dobicete unikatnu svecu . 
Ja sam moje svece pravila toplotnim pistoljem ( dole cete videti sliku )

 Ovako izgleda pistolj a salvete se iseku  i treba da bude samo jedan sloj salveta.





1 коментар:

  1. Videla sam ovu ideju pre nekoliko dana na Coolinarici i jako, jako mi se dopala e sad još da krenem u nabavku sveća a salveta imam...Odlična ideja.

    ОдговориИзбриши