уторак, 17. март 2015.

Pogacice/Mladencici


Mladencici / pogacice koje se prave na dan praznika Mladenci
Ovo je slatka varijanta sa limunom i orasima


 Recept  sam  pronasla negde na netu i malo dodala malo oduzela neke sastojke i bila sam zadovoljna rezultatom
Na zalost ne mogu da pravim nista sa orasima u kuci jer  moj sin i moja mala unuka Talija su  alergicni na orahe
Unuka  toliko puno da ih nesme biti ni u vazduhu
 Cak i ako stoji na kupljenim proizvodima da ima traga oraha i lesnika ona reaguje Zivimo blizu jedni drugih i ona je svakodnevni gost kod mene pogotovu sto voli da mesi samnom i onda sam orahe , lesnike izbacila iz upotrebe Medjutim vrlo je tesko jer slavimo Svetog Nikolu  i tesko je napraviti posne kolace bez oraha i lesnika

Recept : 600 grama brasna ( mislim da je dovoljno i 500 na tu kolicinu tecnosti),Najbolje je poceti sa 500 grama pa dodavati pri mesenju

400  mlake vode

30 grama kvasca,

2-3 kasike secera,

 vrlo malo soli

koru od 2 limuna narendanu,

 3 kasika ulja.

 Za  premazivanje:,mlevene orahe i biljnog margarina za premazivanje






.
Podmesiti kvasac sa mlakom vodom ,secerom i malo brasna ,ostaviti da  nadodje.
Kada kvasac nadodje zamesiti glatko testo sa ostatkom brasna i uljem.
Ostaviti 30 minuta da naraste
.Kada naraste razvuci tanku koru oklagijom premazati otopljenim margarinom i posuti mlevenim orasima, ostaviti ponovo10 minuta
  Uraditi  tako jos 2 puta.
Zatim razvuci koru i vaditi casom male pogacicei
 Cekati  da narastu 25minuta
.Peci na 200stepeni  20minuta.
 Vruce premazati medom i jesti a ukusne su i bez meda uz kafu ili caj.

Нема коментара:

Постави коментар