понедељак, 18. мај 2015.

Kiflice

Ovaj recept kiflica imam vec 25 godina i stalno se vracam njemu. Probala sam mnoge recepte svih ovih godina ali mi se ove jako svidjaju zato sto je testo odlicno, ne ide mnogo sastojaka i sve je jednostavno zamesiti  nista komplikovano a jako dobre i ukusne
.Recept sam dobila od moje bivse komsinice popadije Zore i uvek kad ih pravim setim se nasih druzenja. U mojoj knjizi recepta se zovu Zorine kiflice.
Recept je vrlo jednostavan bitno je sto bolje uraditi / zamesiti testo znaci sto duze mesenje.Ponekad pravim isti princip sa dzemom ali sa sirom uvek prodju bolje.

Recept;
150 grama margarina,
 5 decilitara mleka
50 grama kvasca, malo soli i malo secera ( u zavisnosti dali volite slanije ili ako pravite slatke onda vise secera)
 brasna otprilike 11 decilitara pocnite sa 10 pa dodajte po potrebi
Beli sir  ili kackavalj i sunka.Zumanac ili celo jaje za premazivanje ,
 susam ili kim.
Otopiti margarin u serpici pa dodati mleko i u ne prevruce mleko ( 37) dodati kvasac a u vanglicu stavi brasno soli i secera i sa tim zamesi testo . Nesme da bude tvrdo. Pocnite sa 9 do 10 decilitara brasna pa dodajte prema potrebi .Ostaviti testo da nadolazi 40 minuta a zatim podelim testo u 3 jufke i razvlacim  secem i filujem . Kifle treba da odstoje 30 do 40 minuta pre pecenja. Namazati zumancetom i susamom odozgo pre pecenja. Rernu zagrejem dobro i prvih 10 minuta pecem na 250 a onda smanjim na 200 do 220 stepeni. Peci otprilike 15 do 20 minuta u zavisnosti od rerne( to sami znate kako kifle trba da izgledaju kad su pecene).






 Sa feta sirom...
 Ove su sa kackavaljem...


Нема коментара:

Постави коментар