понедељак, 4. мај 2015.

Osso buko


Danas za rucak je bio Italijanski rucak to jest osso buko. Postoje dosta verzija ovog recepta  to jest koje sastojke sadrzi a u principu nacin spremanja je isti. Neko stavlja pecurke neko ne to je stvar ukusa  bitno je samo meso a ostali sastojci mogu po zelji i ukusu.Sam naziv osso buko kaze koja vrsta mesa teletina sa supljom kosti u sredini. Ja sam naravno gledala recept ali sam dodala nesto i oduzela nesto za probu...Bilo je dobro dugo se sprema ali nemoras biti pored sporeta sto je prednost....


 Otprilike sam koristila 1,5 kg telecih mesa sa supljom kosti u sredini,
 2 sargarepe, celera,
 5 decilitara pelat paradajza pasiranog
 2 dec  supe od buljona govedjeg ( sva  tecnost treba da pokrije svo to meso da bi se krckalo u tome znaci zavisi od serpe mozda treba i vise tecnosti)
1 dec belog vina,
  lovorov list,  beli luk
1 glavica crnog luka  ulje iz tiganja sto je ostalo malo brasna u koje treba uvaljati meso .
 Meso uvaljati u brasno i prziti nekoliko minuta u tiganju na tihoj vatri a zatim to meso prebaciti u serpu u kojoj cete spremati to. Zacini meso sa biberom i solju. Iseci  luk beli luk  i sargarepeu i celer  lovorov list i stavi preko mesa u serpu ( ja sam i to malo proprzila u tiganju pre nego da sam stavila u serpu sa mesom).
 Naspi odozgo vino  i paradajz , vode i ostavi na sporetu da kuva na laganoj vatri 1½ sat dok se meso ne omeksa
 Proverite ponekad da vam ne bi uhvatilo i zalepilo se za serpu i dobro je proveriti zbog tecnosti.  Mozete sve to staviti i u rernu i celi proces odraditi tamo , ja sam ovog puta to radilo na ringli a sledeci put cu probati u rerni.


 Krckalo je najmanje 1½ sat...

 U medjuvremenu sam napravila  Gremolatu ovako  ;
 4 cena belog luka sitno izrendati ili iseckati fino,
 Oprani limun  izrendati na sitno. Svezi persun oprati i iseckati na sitno i pomesati to sve  i ostaviti da povuce  sve zajedno.



Mi obozavamo pirinac i jeli smo pirincem  a mozete sa krompirom ili pastom to je vec stvar ukusa....


Pirinac obicno spremam sa safranom ili sa kurkumom zbog boje.



Нема коментара:

Постави коментар