уторак, 12. мај 2015.

Party pecivo sa maslinama


Danas sam pravila za probu ovo pecivo koje sam uzela sa neta sa Coolinarice . Pecivo je odlicno bas sam ga posolila koliko treba i pun pogodak za slavlja na stolu. Kad sam vec zamesila ukapirala sam da necu imati dovoljno maslina a mrzelo me da idem " iz ugla u prodavnicu" i odlucila da ih urolam obicno i ispalo je super . Za one koji ne vole mozda maslimne ako imaju ideju mogu nesro drugo da koriste a  testo je ukusno i bez maslina jer ima persuna i malo belog luka .



 Recept:
200 grama brasna
 100 grama kukuruznog brasna,
 20 grama svezeg kvasca,
 1 kasicica secera

 1 kasika soli,
 ½kasike praska za pecivo,
 ca 1 dec mleka,
  2 kasike maslinovog ulja
 1 kasika sitno iseckanog persuna ( ja sam stavila malo vise a imala sam smrznuti i bilo je dobro)
 1 -2 reznja belog luka pasiranog
 i mlake vode malo po potrebi
.  Zelenih maslina moze punjenih sa belim lukom ili paprikom a moze i prazne ( ja sam ovog puta imala obicne
 jaje za premazivanje
 i susama
stapici za raznjice

 Kvasac rastopi u mlako mleko  sa secerom  i jednom kasikom belog brasna, ostaviti 10 minuta da kvasac naraste.
Pomesati brasno ,pecivo i kukuruzno brasno i dodati dignuti kvasac i zacine ( beli luk pasirani persun i soli ) i uz pomoc mlake vode zamesiti  testo ali ne tvrdo ( ja sam sve to odradila kasikom) testo ostaviti da se duplira otprilike 30 minuta.
  Dignuto testo izruci na radnu povrsinu i premesi jos jednom ( ja sam ga samo jedno dva puta okrenula i ono je spalo)  a zatim odvoji na loptice , otprilike  sam imala  10 loptica ( posto moji stapici za raznjice su bili kratki) i te loptice razvuci u valjkove  (kao na slici) duzine  stapica i debljine masline.
 Stapice  metalne  ili drvene  treba pouljiti malo zbog lakseg skidanja kasnije. Namotavati testo oko stapica od vrha  i nakon toga nabosti 1 maslinu pa namotati pa maslinu i tako do kraja stapica.Kod mene je stalo 3 masline .
Premazati testo  jajetom i posuti susama. Peci na 200 stepeni dok ne porumene nekih 15 -17 minuta.


 Ako nema dovoljno stapica i maslina kao kod mene mozete napraviti puzice od toga ...
 Jako ukusno i dekorativno i dobro ide uz dobro vino....






Нема коментара:

Постави коментар