субота, 30. мај 2015.

Pripreme....

Kod mene / nas su uveliko pripreme  za proslavu unukovog 4 rodjendana . Cerka i ja smo vec krenule sa nekim stvarima koje su mogle da se zavrse ranije a nesto ce morati istog dana . Evo sada malo slicica i ideja za proslavu decijih rodjendana u privatnoj reziji .

 Cake pops i mramorna keks torta...
 Salvete i papirnati fiseci za bombone ...

 Papir za torte sam ofarbala bojama i dobila male fiseke za bombone ...

 Cake pops napravljeni od balerine keksa i nutele....


 Baloni spremni  za sutra...
 Slova sam ove godine ofarbala u zeleno/ prosle godine su bila plava

 Paviljong / sator je spreman i ceka decicu ( u nadi da nece biti kise ) Kisa je padala cele noci i celo jutro tako da su male sanse da ce  biti lepo za sedenje na dvoristu. Najverovatnije ce biti u kuci nazalost....deca vole prostranstvo
 Bombone su isto tu

 U 3 boje zelene , plave i zute

 Keksice koje sam isto napravila
 Bice jos interesantnih slicica ali one ce doci posle rodjendana  .....

Нема коментара:

Постави коментар