среда, 3. јун 2015.

Mafini krofne sa cimetom i nutelom


Danas sam isprobala mafine /krofne sa nutelom i jako nam se svideo ukus a i recept je odlican . Recept sam uzela iz Malog kuhara i hvala na receptu
Moj sin voli nutelu i cimet tako da sam ja napravila po receptu i koristila nutelu za punjenje ( mada moze i voce i dzemovi)  i uvaljala ih kasnije umesto samo secer ja sam stavila i cimet tako da je pun pogodak onih ukusa koje mi volimo.
Vrlo brzo i jednostavno za pravljenje jedino sam ja stavljala korpice pa onda njih u silikonsku formu ali vidim da mi nisu trebali papirnate forme dovoljna je bila samo ta silikonska ( jer sam ih kasnije izvadila iz papirnih korpica )





200 grama brasna.
180 ml jogurta, 150 grama secera,
2 jaja,
150 grama putera
praska za pecivo,
 za punjenje nutela,
 secer
 i cimet za
posipanje posle pecenja
 Moj postupak je bio ovakav ;
 Umutila sam jaja i secer dodala otopljeni puter i jogurt i na kraju dodala brasno i pecivo sve kratko jos malo izjednacila u glatku masu . U kalup ( pomazani) za mafine sipati otprilike 2 kasike ( manje ) testa / smese pa preko toga sam stavila kasicicu nutele pa opet preko toga raspodelila ostatak testa / smese.
  Peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni nekih 20 minuta.
 Posle pecenja ( sacekati malo ) posuti ih secerom i cimetom ili samo prah zecerom.
 Od ove smese meni je izaslo  12 komada .
Toplo preporucujem bas ovu kombinaciju sa cimetom jer mislim da je odradio puno na ukusu tako da nije " obican " mafin.




 Secer sa cimetom...

 Najverovatnije posto sam zadovoljna sa testom isprobacu razlicita punjenja ...a mozda  bude i jos slicica kad budem experimentisala

Нема коментара:

Постави коментар