понедељак, 13. јул 2015.

Cupavci br 1

Pre neki dan sam jela jako ukusne cupavce koje je pravila Sarina snaja Bojana...davno ih nisam pravila a bas sam se spremala i naravno bila odusevljena ...ukus je bio super bili su mekani i sve sto treba ...
 U iscekivanju recepta od Bojane ja sam napravila sa mojim starim receptom  koji sam uzela  negde na internetu .(. ali nisam zapamtila gde na kojoj stranici) .gde ide korica od limuna i naravno evo slika i recepta.....
Ukus ovoga sa koricom od limuna je isto jako lep i mekan ...
 i verovatno cu praviti vise puta... sa ovim receptom







Nisam slikala postupak pravljenja ovog puta jer sam zaboravila... ali verujem da vecina vas zna kako to ide...ovog puta cete dobiti samo recept i nekoliko slika vec gotovog kolaca ...koji nije trajao dugo jer moja cerka je pojela najmanje 4 komada odjednom zaleci se kako su bili maleni 3x3 ... a za divno cudo i sin ih je jeo....a inace nije ih bilo mnogo jer je recept za malu formu ...

Recept je sledeci:

Kora;
3 jaja,
 150 grama secera,
125 ml ulja,
 100ml mleka,
 280 grama brasna,
 1 vanilin secer
1 prasak za pecivo
izrendana kora od jednog veceg limuna

Umutiti jaja i secer penasto  pa kada mislite da je gotovo smanjiti brzinu miksera i dodati ulje i mleko a zatim rucno izmesati brasno , pecivo i limun.
 Peci u formi 20 x 30 (ili malo vece) oblozenoj pek papirom
.Peci 30 minuta na 180 stepeni.
 Ispeceni kolac ohladiti i iseci po zelji u kojoj velicini hocete.


U medjuvremenu napravite cokoladnu glazuru / umak  u cemu cete umakati kockice...

Pravi se od;

 200 mlk slatke pavlake i
150 ml mleka ( moze i samo mleko )
150 grama cokolade,
 125  grama margarina,
 100 grama secera

 Prokuvati pavlaku , mleko, secer  ,margarin i cokoladu i izmaknuti sa vatre. Hladni  biskvit umaci u to ( pomocu kasike   ) brzo i valjati u kokos.
Ja sam ovog puta sekla u kockice velicine 3x3

150 grama kokosa za valjanje kolaca u to

Ako se odlucite da probate ovaj recept necete se pokajati jer stvarno je odlican....

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар