среда, 29. јул 2015.

Indijski punjeni hleba iz tiganja na moj nacin


Ovo sam skoro nasla i naravno morala sam da isprobam ali na moj nacin  to jest punjenje testa je bilo po mom ukusu sa sirom belim lukom i persunom.
Indijci to pune  sigurno necim drugimm  a mozda ga i ne pune nego ga jedu uz kuvano jelo. U svakom slucaju ja sam to lepo napunila sirom i bila zadovoljna i jeli smo za dorucak...meni se svidelo jer ja volim testo a ovo podseca na kore za pitu pecene na plotni od sporeta.. malo je tako zilavo ali ukusno.Moj muz nije bio nesto odusevljen ali on i ne voli tako puno testa kao ja..
.Prilazem vam i recept za testo a mozete ga puniti cime hocete masti na volju...Mozete ih ispeci samo pojedinacno bez da ih punite i jedete uz krompir paprikas na primer...




Za testo je potrebno otprilike : 250 grama brasna malo soli i otprilike 2 decilitara vode . Zamesite testo lepo da vam se odvaja od cinije ali da nije lepljivo...



To testo sam podelila na 8 delova...
I  napravila loptice od toga koje sam ostavila da odmaraju 15 minuta...

U medjuvremenu sam spremila  / izmrvila sir i dodala belog luka i persuna sitno iseckanog ( radi ukusa i moj sir je bio domaci koji sam ja pravila od kiselog mleka ali moze bilo koji)

 Kada prodje  15 minuta razvuci dve loptice otprilike  velicine cd -a  ( dok se razvlaci oklagijom celo vreme se brasni da se nebi lepilo)  i na jedno stavite sirni namaz i preklopite drugim delom zatvorite viljuskom okolo .
 Tako  taj kruzic spustite u jednu serpicu / tiganj teflonski na jakoj vatri nekoliko minuta pa okrenite  na deugu stranu .
 Sad tu stranu namazite malom kockom margarina i okrenite jos jednom na prvobitnu straniu
.Znaci 2 puta se pece na jednoj dva puta na drugoj strani .


To izgleda ovako dok se pece
Onda stavite kockicu margarina preko toga da se otopi...




Ja sam dobila 8 loptica sto zbnaci 4 hlebic gotovih...

 Ovako su izgledale u preseku...mozete staviti kackavalj i sunku...

Mi sto volimo da isprobavamo i mesimio nove stvari  ovo je novo iskustvo , jos dok sam bila mala ( a bilo je davno) pamtim neko je u komsiluku pekao hleba ili pogacu slicno tako  i to me je pedsetilo na to.
Veliki pozdrav od mene .
Dok sedim pored kuhinjskog prozora i pisem ovo gledam u sumorno vrem koje ne daje nadu da ce biti leta ovde ...ali zato moje cvece u basti i saksijama nikad nije bilo bolje ( mozda njemu odgovara ovo vreme).....
Zato evo nekoliko lepih slickica sa mojim cvecem.....














Нема коментара:

Постави коментар