петак, 17. јул 2015.

Kornet kiflice


Ove kornet kiflice sam davno videla nrgde na netu i cekala priliku da ih napravim.. i napravila ih konacno.Mogu vam reci da su odlicne  za slavlja  posto se mogu puniti i dekorisati po ukusu ..a inace su jako mekane i ukusne...Ovog puta sam ih napravila 4 dana ranije i zamrzla i iskoristila ih juce kad mi je trebalao...
Definitivno nesto sto cu praviti cesce i sto je popularno bar u mom domu....napunis cime hoces i eto dorucka sa casom jogurta.

 A ove su punjene curecom sunkicom i kackavaljem...
 Ja sam moje punila rosbifom ,sirom i susenim lukom ....


Ovaj recept je za 12 komada a mozete duplirati testo i napraviti odmah vise , to   sam i ja uradila samo stro sam ja zamesila 2 testa jedno za drugim.... i dobila 24 komada




 Pripremite 12 fiseka  / korneta od aluminijum  folije ( ako nemate neke forme koje vec postoje da se kupe , ja sam radila alu folijom)


 Recept:

500 grama brasna.

50 grama kvasca

 3 dec mlakog mleka

 1dec ulja,

2 kasicice soli

1 kasicica secera,

 2 jaja

Sasuti mlako mleko u jednu cinijicu i u to izmrviti kvasac i razmutiti ga da se otopi, Sa tim kvascem i mlekom , brasnom ,  jajaima  i uljem zamesiti  glatko testo.
Ostaviti da odstoji 40 minuta.
Kad je testo naraslo duplo izrucite ga na radnu povrsinu i od toga odvojiti  ravnomerne parcice ( nisam sigurna dali ih je bilo 11 ili 12 )
Svaku odvojenu valjusku razvuvi / valjaj rukom u dugacke  trakice...






Proces pravljenja....

Izgleda ovako kada se pripreme sve.... i onda se te trakice motaju oko folije i pravi se kornet....


Ovako se pocinje odozdo i dovoljna je jedna trakica za jedan kornet...








Gotove kornete namazati  / premazati umucenim jajetom i posipati susamom ili cime hocete ( ja sam koristila susam i suncokret)
Moje su nadolazile nekih 15 minuta jer u receptu po kome sam pravila ne stoji nista pa sam  ja to uradila po mome ...
Peci na 200 C nekih 15 minuta ili dok korneti ne budu zuti  .....
Prijatno....


Нема коментара:

Постави коментар