четвртак, 9. јул 2015.

Pileci Stroganoff na moj nacin



Ovo jelo vrlo cesto pravim u 3 verzije .
Jedna verzija je Bif Stroganof  druga je Korv Stroganoff ( kobasice)  i treca je ova verzija koja se brzo sprema i dobra je za letnje dane.
 A to je piletina Stroganoff koja se jede sa pirencem ....koji mi obozavamo na razlicite nacine.
To je jedno od jela koje svi jedemo i onda nemoram da spremam dva jela ( kao sto ponekad radim jer moj sin ne jede sve)
Postoje sigurno dosta recxpta pod tim imenom ali ja pravim ovu verziju jer nam to odgovara.....








Recept ,

500 grama pilecih prsa isecenih na tanke trakice ili na male kockice
beli luk
jedna glavica crnog luka
kasicica aleve paprike,
vegeta,
 2 decilitara paradajz pireja& pelata
ulje ili margarin za przenje
3 dec pavlake
2 kasicice senfa
1 do 2  crvene paprike sveze mesnate   Paprika  ne treba da se preprzi i bude mekana , treba da ostane polutvrda kad se jede , znaci ubaciti je pred sami karaj.

Iseci pilece fileje na reznjeve ...
To uraditi sa paprikom isto...
Meso proprziti na ulju ili margarinu i dodati crni luk sitno isecxkan i beli i prziti dok se luk ne otopi i meso dobije zlatnu boju.......dodati alevu papriku i paradajz pelat promesati i dodati pavlaku . Sto se tice pavlake i paradajza moze i vise nego sto je napisano u receptu to zavisi koliko hocete da imate sosa...
Dodati vegetu i senf na kraju a mozete i nesto ljuto ako volite ... ostavite na laganoj vatri nekih 10 minuta ispod poklopca
Na samom kraju posle 10 minuta  dodati isecenu papriku i ostaviti jos par minuta ...ispod poklopca.


Moje je izgledalo ovako...

Zatim skuvati pirinac  na nacin koji volite i jesti sa tim i sa nekom dobrom salatom po zelji.....
Pirinac kuvam tako sto ga kuvam na pari i neprekuvam i zrna ostanu cela a to isto zavisi od pirinca. Preporucujem Basmati ili Amiri * za koji nisam sigurna da ima dole ,  ako necete prekuvani i pirinac koji se lepi..
.Ja sam moj nacin kuvanja pirinca naucila iz raznih drugih kultura koje srecem svakodnevno putem posla sto mogu reci da je jako dobro i  zadovoljna sam sto sa godinama sve manje imam predrasuda o drugim kulturama i drugacijoj hrani....
Ako hocete nesto lagano i spremljeno na brzinu  onda vam toplo preporucujem ....naravno ako volite te ukuse....Prijatno!















Нема коментара:

Постави коментар