субота, 25. јул 2015.

Tortilja torta


Evo jos jednog laganog recepta a dobrog za brzinu i za veceru uz salatu....I koji je  je vrlo cesto na nasem jelovniku jer moj sin voli takve stvari ...i naravno moram mu ugadjati ..   mada svi u kuci volimo sve sto ima veze sa tacos zacinima i tortiljama  i naravno spremam cesto na razlicite nacine. Pre neki dan sam  napravila nesto u vidu torte ...



Potrebno je ;

1 paket tortilja hleba ( ja sam iskoristila 3 komada)
500 grama mleve  junetine
1 mala konzerva kukuruza
dosta rendanog sira  kackavalja ( najmanje 400 grama)
tacos zacin ,
 zacin c ili soli samo
nesto ljuto ja sam koristila jalapenjo ( ljutu malu papricicu ako volite naravno)

I kasnije 100 grama kisele pavlake pomesati sa salsa sosom ( ljutim  napraviti kao sos ) a ako nemate salsa sos onda mozete jesti samo sa salatom.

Forma za moju tortilja tortu je bila 26 cm jer su tortilje bile te velicine a mozete i manje onda ce biti torta na vise spratova.....


Isprzititi meso na ulju  sa zacinima koje volite i ljutog mozete staviti ako volite i u to dodati tacos zacin i kukuruz secerac. Spremiti jednu formu okruglu gde mogu da stanu tortilje ( na dnu staviti pek papir posto ce malo curiti masnoca)

i

Izrendati sto vise sira ( sto vise to bolje ukusnije) Moze i sa mozarelom isto .....



Staviti jednu tortilju na dnu ..pa preko nje staviti mleveno przeno meso pa sir



Pa tortilja i tako dok imate smese.....na kraju pospite sirom

Zagrejte rernu na 220 i stavite tortu unutra na nekih 10 do 12 minuta dok se sir otopi i dobije boju...


Gotovu tortu iseci na parcice i sluziti sa nekim sosom po zelji i salatom ( obozavam sa mladom kupus salatom ali sam ovog puta imala samo ajsber salatu)


Nadam se da sam vam pomogla sa idejom ....a mozete kombinirati sa raznim mesom i raznim zacinima ideja je bitna....a ukusi su razliciti...prijatno






Ako nemate kod kuce kiselu pavlaku mozete sos napraviti sa grckim jogurtom ( sa jogurtom koji je gust ) i malo zacina c i belog luka  i to vam je odlicna kombinacija za hladne soseve ...


Нема коментара:

Постави коментар