четвртак, 9. јул 2015.

Zapeceni krompir sa tikvicama

Ovo sam isprobala juce i bila jako zadovoljna ukusom i kako je uspelo...Recept je izbacila jedna od mojih prijateljica sa FB   a recept je sa stranice Recepti za njenu kuhinju. Posto sam imala tikvice kod kuce onda  se podrazumevalo da moram da isprobam. Ja sam pravila varijantu bez slaninice jer sam imala gosta koji ne jede slaninu .....ali sledeci put cu probati sa....Meni vise odgovara da ga posluzim sa dobrim parcetom mesa kao prilog umesto pecenog krompira ...za promenu.  Znam da cu praviti cesce ..Jedino mozda u manjoj formi da bude deblji....



Potrebno je <
 5 srednjih krompira,

2 tikvice,
 1 glavica luka ,
3 kasike maslinovog  ulja mada sam ja koristila obicno,
100 grama slaninice sitno iseckane ili bilo koji suhomesnati suvi proizvod koji volite
,vegeta
, biber
persuna
Za preliv preko toga ide 4 jaja umucena sa  200 ml kisele pavlake i soli




 Ovde su tikvice , krompir i luk.sa zacinima..

.

 Umucena pavlaka sa jajima....

 Prelila sa tim...




Za odozgo sam narendala oko 180 grama kackavalja

Izrendati krompir i tikvice i dodati  vegetu i bibera u to a  posebno proprziti glavicu luka malo na ulju i dodati slaninice ..i to isprzeno pomesati sa rendanim krompirom i tikvicama. Sve to izruci u jednu podmazanu vatrostalnu formu ili nesto slicno u cemu pecete velicine 28 x 20 otprilike.Posolite i pobiberite po ukusu.i sipajte preliv od jaja i pavlake.
Staviti u vec zagrejanu rernu na 180 stepeni i peci nekih 45 do 50 minuta . Pred sami kraj nekih 5  minuta  pre izvucite i pospite rendanim kackavaljem vratite u rernu jos malo i  da se sir otopi.
Posluziti sa cime hocete . mozete jesti samo to a mozete ga koristit umesto pecenog krompira uz meso za rucak....moze bilo kako...a najvaznije je da je ukusno za one koji vole ukus tikvica.....Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар