петак, 11. септембар 2015.

Jednostavne pogacice



Ove jednostavne a vrlo ukusne pogacice sam jela kada sam bila na odmoru u Nisu  kod moje Tanje i naravno uzela recept. Danas sam ih ja pravila za veceru i  evo delim sa vama nekoliko slika i naravno recept.













Recept;
2 jaja
1 casa jogurta
250 grama brasna
25 ml zejtina
pola praska za pecivo
soli
200 grama sira

















Jaja izmutiti viljuskom ili  zicom i dodati sve ostale sastojke a na kraju izmrvljeni sir. Sve pomesati kasikom  i vaditi kasikom ili malom kasicicom ( ako hocete bas male zalogaje , ja sam ih pravila malo vece ) i stavljeti na plehu preko koga je pek papir. Posto sam ja vadila kasikom izaslo je nekih 12 komada.
Sporet zagrejati na 250 stepeni i peci nekih 10 minuta na toj temperaturi pa smanjiti na 200 jos najmanje 10 do 15 minuta.
Jako ukusno za dorucak ili veceru.



Нема коментара:

Постави коментар