среда, 30. септембар 2015.

Pita sa bundevom













Dosla je jesen i samim tim spremanje pita sa bundevom  jer njih  sada ima na svakom koraku. 
Ja ranije nisam bila neki ljubitelj pite od bundeve jer nisam volela ukus a to je zato sto ima specificni ukus koji nemoze svako da voli .Moja mama je nije dinstala i spremala je tako sto je samo rendala svezu sa secerom i ja nisam bila odusevljena..Medjutim za one koji nevole  jaki ukus bundeve mozete promeniti ukus koriscenjem cimeta i vanile ili dinstanjem  izrendane bundeve  pre nego da se napravi pita. Svako sigurno ima vec svoj omiljeni i provereni recept po kome pravi  tako i ja imam svoji koji zelim da podelim sa vama...







Pitu koju pravim je po receptu moje jetrve Verice.
 Koristim pola kilograma kora
1 kg rendane bundeve
6 kasika secera ( ako volite slatko moze i vise)

 cimet
i vanilin secer
 malo mlevene plazme ili mlevenih oraha da vam nebi bilo puno tecno i previse mekana  pita
( stavljam keks ili orahe da malo pokupe tecnost)
malo ulja za dinstanje i nekoliko kasika ulja za  posipanje preko svake kore
Izrendati bundevu i staviti je u tiganj ili serpicu i dinstati na vrlo malo ulja .Dodati secera ( po ukusu koliko volite slatko) dodati vanilinog secera i cimeta. Dinstati desetak minuta da veci deo tecnosti ispari.
Staviti 2 kore jednu preko druge sa malo ulja na svakoj kori pa staviti fil samo na pocetku i zavijati  Redjati u pleh ( ja obicno stavim pek papir na dno da bi se pleh lakse oprao) i redjati koliko moze da stane . Ja sam danas napravila 4 kora i pojelo se odmah posle rucka....
Peci na 200 stepenio oko 20 minuta .
 Pecenu pitu i isecenu poseeriti prah secerom.

Ovako je moja smesa izgledala posle dinstanja...


Stavila sam malo mlevene plazme preko da bi pokupilo malo tecnost






 





Нема коментара:

Постави коментар