понедељак, 2. новембар 2015.

Filovani svinjski kare


Ovog vikenda smo imali goste i ja sam se u zadnjem trenutku odlucila sta ce biti servirano od mesa.Bilo je jednostavnije alternative kupiti gotovo ispeceno , medjutim ja nebi bila ja kad ja nebi u zadnjem trenutku promenila nesto.

Ovog puta sam izabrala svinjski kare i pilece fileje . Kod nas u drustvu ima obih sto ne jedu svinjetinu , pa ima onih sto ne vole govedinu  i ima nekih koji nevole piletinu pa je vrlo tesko ugoditi svima......ali ja se uvek potrudim u nadi da ce svi biti zadovoljni .... i na kraju toliko ima i ostane hrane da je zalosno sto je tako kad ima ljudi koji muce  muku sa ekonomijom
Bila sam zadovoljna sa ukusom a moj sin koji je komplikovan po pitanju hrane je isto rekao da je bilo dobro cula sam i od nekih gostiju da je bilo ukusno pa sam resila da podelim sa vama.






Ja sam koristila dva veca parceta messa , jedan je bio otprilike 1200 i drugi isto tako
Punila sam ih sa dva razlicita punjenja pa vam stoga treba ovoliko materijala za jedno parce mesa
Oko 200 do 250 grama tanko rezane slanine pancete ,mladi crni luk nekoliko struka, i sitno seckana slaninica otprilike 200 grama , malo ulja/ putera za to  1 cen belog luka 200 grama nekog sira kao kackavalj otprilike....

 Meso sam ostrim nozem isekla tanko u krug i napravila jednu veliku  plocu /sniclu od toga i malo ulupala radi lakseg savijanja.

 Na puteru ( mozete i ulju) sam isprzila mladi crni luk  i dodala slaninice secene na sitne kockice dodala belog luka...
 Izlupanu plocu / sniclu od mesa sam prvo posolila malo zacinom c i biberom i stavila nadev preko mesa...

Rendanog sira sm stavila odozgo ....


I lagano urolala plocu u rolnu...


Odozgo sam stavila reznjeve pancete i stavila meso u vatrostalnu ciniju...


Drugo parce mesa sam samo zacinila zacinom c i stavila odozgo oko 150 grama tanko secene italijanske prsute dosta kackavalja preko toga i urolala i obavila sa pancetom....



 Obadva parceta stavila u vatrostalnu ciniju i stavila malo vode i putera i stavila u zagrejanu rernu na 180  stepeni nekih 60 minuta

 Posluzeno je sa przenim pecurkama , sosom od pecurki i gratinom od krompira



1 коментар: