недеља, 1. новембар 2015.

Malo ideja / dekoracije



Obozavam nove ideje i razne nove dekoracije i zato sam cesto u potrazi za tim  ali nekad covek nema inspiracije zato uvek pokusavam da nadjem nesto novo i naravno i ja dobijam ideje od drugih ali evo malo sad mojih slika ...



Krunu koju sam kupila u cvecari i koristim je cesto puneci je raznim svecem ...



Roze papirnati  podmetaci za ispod kolaza sam uvila u fisek ...8mogu da se koriste kao dekoracija a mozete ih puniti bombonama za decije rodjendane...


Ovog meseca sam se opet odlucila za sarenu orhideju.....

Ovo su dekoracije sa slavlja za Talijin ( moja unuka)  dolazak na svet....

Pravljenje fiseka....i razne alternative sta uraditi sa njima...
Ovo su neki detalji sa pripremanja za slavlje povodom Talinog rodjenja ( moje unuke)

....














Ove cokoladice su napravljene po narudzbini letos
A pravljene su u Bombonica i mozete naruciti jos mnogo lepih i kreativnih stvari kod njih
Pogledajte jihov sajt a ima ih i na fb pod nazivom Bombonica



Ovo je neka letnja dekoracija ...ustvari septembarska za rodjendan moje cerke Kristine u septembru....


Ovo je za Kristinin rodjendan ( rodjendan moje cerke)











Neke kombinacije salvetama


















Нема коментара:

Постави коментар