уторак, 10. новембар 2015.

Moka kocke









Ovaj kolac koji ovde zovemo moka kocke ima nekoliko jos  razlicitih imena   jedan je od  kolaca koji me vezuje za odrastanje moje dece . Vrlo cesto smo ga pravili mozda cak i dva puta mesecno.Recept je iz otprilike kad je moj sin Stefan krenuo u prvi razred i oni su to ponekad pravili u skoli kad su imali domacinstvo i svaki put sta da su pravili Stefan bi doneo kolac da probam i naravno recept koji smo mi isprobavali kuci ... Naravno ono sto je bilo dobro ostalo je pod imenom Stefanove  kocke , Stefanovi kolaci i tako....i ovaj recept.....
Dugo ga nisam pravila jer sta zbog bloga sta zbog radoznalosti cesto isprobavam nove stvari, ali sam se na kraju setila i ovog recepta i naravno moja deca obadvoje su bili odusevljeni  i naravno pojelo se vrlo brzo jer su ga jeli sa soljom mleka.....

Forma 25x35
Peci na 225 stepeni
 10 do 15 minuta u zavisnosti od rerne ja sam moj pekla manje od 15 negde 13 minuta....

Potrebno je;

150 grama margarina / putera
2 jaja
3 dec secera
3 kasicice praska za pecivo
2 kasicice vanil secera
3 kasike kakaoa
1,5 dec mleka
4,5 dec brasna


Otopiti margarin u serpici i ostaviti da se malo prohladi. U medjuvremenu umutiti jaja i secer penasto da bude belo...mutiti mixerom. Dodati pecivo vanil i kakao ( koji mozete prosejati da nebi ostale grudvice) i mutiti vrlo malo da se dobije glatka masa, dodati mleko brasno i na kraju otopljeni margarin netreba mutiti previse posle smanjite brzinu na mixeru kad stavite brasno i vrlo kratko izradite masu.
Smesu staviti u vec podmazan i brasnom posut pleh velicine 25x35 ( u mom slucaju je uvek pek papir  lakse za pranje forme)
Peci u vec zagrejanoj rerni na 225 stepeni izmedju 10 i 15 minuta.

Dok se kolac pece pripremite glazuru za njega. U principu kolac kad se ispece moze odmah da se stavi glazura a i ne mora kolac moze da bude i hladan ali glazura mora da bude vruca.

Glazura;

50 grama margarina.
3 dec prah secera,
 1 kasika kako
2 kesice vanil secera
2,5 kasika skuvane nes kafe

Garniranje ;
2 do 3 dec kokosovih pahuljica

Otopiti puter u serpici pa skloniti sa vatre dodati u to prah secer prosejani kakao i 2 do 3 kasike skuvane nes kafe  sve to izmixati u glatku glazuri i preliti preko kolaca dok je glazura vruca

Preko toga stavit 2 do 3 decilitara kokosovih pahuljica . Ostavite kolac nekih sat vremena da se ohladi i glazura stegne i mozete ga seci u kockice.












Нема коментара:

Постави коментар