среда, 20. јануар 2016.

Torta Brza zena



Ovo je jedna od torti koja ima pravo ime...toliko je lagana za napraviti da bilo ko ima zelju da je napravi napravice je bez problema ako se pridrzava recepta.
Ko voli slag  i kremaste torte i ko nije mnogo probirljiv bice zadovoljan...ali kao sto rekoh misljenja su razlicita i ukusi su razliciti i netreba o njima diskutovati. Verovatno ce se naci neko ko voli taj ukus a verovatno ima puno verzija ove torte  i verovatno je dosta vas vec probalo i pravilo a ja cu ovaj recept po kome sam ja pravila podeliti sa vama...
  Ja sam  osnovni recept uzela iz nekih novina davno i nikad da je napravim ...ali naravno samo osnovni recept a  neke stvari sam improvizovala  i rezultat nije los. Ja sam se odlucila u srednjem filu da nestavim krem bananice sto je u receptu nego sam stavila samo voce ( visnje) i tako je manje slatko  a isto ukusno


Potrebno vam je:
500 grama slaga u prahu
6 decilitara hladne kisele vode
300 grama mlevene plazme
300 grama nekog bobicastog voca  4 do 5 kasika euro krema

Mozete koristiti  krem bananice mozete staviti cokoladne samlevene napolitanke ...iseceni jafa keks na sitne kockice ..orahe lesnike  i mozete kombinovati sta hocete...Bitno je da vam prvi sloj bude sa plazmom keks.


plus za dekoraciju 200 grama slaga i 1½ dec kisele vode...




Ovi krugovi su umesto slaga koji treba da dodje odozgo a ja sam se odlucila za ove jestive krugove koji su kupljeni ....




Ovo je jedini presek koji sam uspela da uslikam ...jer sam zaboravila a bilo je mnogo lepog izgleda  i jako se lepo sekla ali sta je tu je...


Postupak

Umutiti 500 grama slaga u prahu sa 6 decilitara kisele vode
Podeliti na 3 dela taj umuceni slag .Mislim da netreba mnogo da objasnjavam proces mucenja jer verujem da je svako od nas bar jednom mutio slag....
Kada ste podelili na 3 dela u prvi deo stavite 300 grama mlevene plazme...i pomesajte rucno varjacom lepo da se izjednaci . Tu smesu staviti u jedan kalup velicine 22 -24 cm i kasikom pritisnite da se sve to lepo izravna.
Drugi deo sam stavila samo slag i rasporedila ga po tom prvom delu i preko toga stavila visnje ( iscedjene bez soka koje su bile zamrznute)
Treci deo sam napravila cokoladni braom tako sto sam stavila 4 -5 kasika nutele u slag i izmesala ...onda sam sve to stavila odozgo
Staviti u frizider na nekoliko sati...Ja sam odozgo stavila te secerne jestive krugove a vi mozete staviti slag koji isto umutite sa kiselom vodom...
Da ja sam u formu stavila plasticnu foliju svuda okolo radi lakseg vadjenja torte medjutim nije bilo potrebe moglo je i bez toga. Samo sto posle morate da okrenete na tacnu isto tako da plazma keks dodje na dnu.




Slag sa plazmom mlevenom...


Stavljanje u formu...


Ocedjene visnje i beli deo fila...




Deo sa nutelom ja sam stavila samo 3 kasike jer nisam imala vise ali smatram da treba vise...


Zaviti sa folijom ostaviti u frizider malo  pre stavljanja slaga za decoraciju..
Sledeci put kad je budem pravila probacu sa necim drugim mozda napolitanke ili jafa keks....








Нема коментара:

Постави коментар