субота, 13. фебруар 2016.

Princes krofne

Evo jos jednog recepta za princes krofne u nizu ostalih recepta koji postoje i koje ste mozda isprobavali. Uzet je negde sa neta ali neznam tacno gde ali sam zadovoljna sa njim i podelucu sa vama.
Ja dugo nisam pravila bas princes krofne jer sam isprobavala razne neke druge kolace a naravno imamo favorite koji se cesto prave u mojoj kuci ...ali verujem da ce sada krofne biti isto medju favoritima













. Cesto sam ih pravila ranijih godina a i bile su popularne devedesetih godina

Potrebno je ;

500 ml vode
250 ml ulja
300 grama brasna
1 prasak za pecivo
na vrh noza soli
7  jaja srednje velicine  ili ako hocete mozete izmeriti jaja da budu 250 ml( ako jaja budu sitna bice tvrdo testo ako budu prevelika bice premekano )

Ulje i vodu  i malo soli prokuvatii izmaci sa ringle iu  to dodavati brasno mesajuci varjacom intezivno dok se masa ne zgusne i testo postane gusto i masno i pocne  da se odvaja od serpe Ja obicno jaja saspem prvo u jednu mericu  Dodajte jaja jedno po jedno ili ako ste ih sasuli u mericu vi onda dodajte najmanje iz 2 do 3 puta mesajuci da dobijete glatko lepljivo  testo.Mozete mutiti varjacom ali mozete i mikserom ja koristim mikser.
Ukljuciti rernu na 200 stepeni .Na plehu oblozenom pek papirom vaditi kasikom loptice / grudice velicine otprilike 5 cm .Mozete ih istisnuti isto poslasticarskom kesom  da bi bile manje.Ja sam ovog puta koristila spric za tulumbe pa su bile znatno vece sto je bilo olaksavajuce  islo je brze a i pojedes jednu krofnu i miran si.  Peci 35 do 40 minuta ne otvarajuci rernu.


Krema ;

 1itra mleka
 5 celih jaja
7 kasika secera
13 kasika gustina
vanil secera
100 grama maslaca
2 kesice slaga umutiti  po upustvu
   Umutite jaja i secer pa  dodati gustin  u to a litru mleka i vanilin secer staviti da prokuva u jednoj serpi.,.Kada mleko prokuva polako sasuti MLEKO u umucena jaja i secer i brasno  pa tek onda vratiti sve u serpu i staviti nazad na vrucu ringlu i mesajuci neprestalno napraviti gust krem bez grudvica.  Skloniti sa sporeta i mesajuci cesto ostaviti da se hladi ali pazeci da  ne uhvati korica preko fila. Umutiti 150 grama putera sa 100 grama secera u prahu i kada se fil ohladi pomesajte te dve kombinacije da dobijete gladak i lep krem..
Umutite slag po receptu. Ohladjene  krofnice puniti kremom pa stavite slag preko toga .Nafilovane krofne posuti prah secerom.
.



Нема коментара:

Постави коментар