недеља, 27. март 2016.

Dekoracije i obelezavanje Svedskog Uskrsa



Svima koji slave Uskrs ovog vikenda zelim Srecan Uskrs



 I ujedno saljem malo slika sa danasnjeg obelezavanja Svedskog Uskrsa .Za mene je bio radan vikend ali smo se nekako organizovali svi u kuci da doprinesemo malo i da se okupimo i uzivamo.Ja sam bila malo  umorna zbog posla i malo spavanja zbog menjanja vremena na letnje  ali bitno je da su unuci bili zadovoljni  a onda smo i mi odrasli srecni.
Nisam stizala ovih dana da ubacim nista jer sam imala neke druge obaveze ali uskoro ce biti  novih recepta i slicica ...a do dalje uzivajte  a ja odoh da spavam sutra je nova radna nedelja
Pozdrav svima!







 Ovo je nesto od dekoracija koje sam pripremila vec u petak da bi stigla sa svim sto je trebalo...



 Zecici su isto umeseni u petak i zamrznuti da bi bili mekani za danas...



 Vencici isto...








 Zecici od salveta posto ove godine su nam leptiri i zecici bili tema uskrsa-....










 Jaja na brzinu ofarbana sa raznim nekim tehnikama...




 A ovo sam videla negde na nekoj slici i toliko mi se svidjala ( samo ta decoracija sto me je inspirisala je bila bele boje a bela boja i nije bas moja melodija),,,i naravno otisla u saksiju u basti ii izvukla ljubicice stavila u plasticnu kesu pa u jaje i okolo malo bombona i eto dekoracije jeste da ce mnogi reci da nikakve koristi od toga ali morate prianati da je lepo...


 E sad meni se ucinilo da ce biti lepo sa plavim cvetom medjutim mislim da je sa zutim cvetom lepse pa sam sve iz pocetka i na kraju bila zadovoljna....jedino sto ne sluzi nicemu se slikanju nekoliko minuta ....ali to sam ja...


 Ovako je izgledao sto







 A za rucak se potrudila cerka salatu i  i priloge uz meso ...meso je kupljeno a ja sam pravila tulumbe i brzog gonzalesa....ali jednom drugom prilikom o tome.

Velikoi pozdrav od mene i vi svi sto slavite praznik ii imate produzeni vikend jos jednom Srecan Uskrs!

Нема коментара:

Постави коментар