недеља, 3. април 2016.

Pita ili proja od starog hleba sa lukom i slaninom....





Ovo je nesto bozanstvenog ukusa a pravi se od starog hleba i namirnica koje imate u frizideru.Ovo sam jos jednom davno probala ali samo jednom i zaboravila za ovo...
Naravno nisu svaciji ukusi isti pa ima i onih kojima se nije svidelo na primer moj sin...
Muz i ja smo bili jako zadovoljni Recept  sam nasla na internetu i imam ga  upisan u svescici ali sa drugim namirnicama ali ja sam danas stavila sta sam htela ....bukvalno sam se igrala
U zamrzivacu sam imala parce hleba domaceg koji sam ja pravila sa suncokretom i tikvinim semenkama , paradajzom  i dve vrste brasna.Vi mozete uzeti bilo koji ....Znaci hleba koji imate ...moze i stara projara / proja pomesana sa nekim starim hlebom....














Znaci razmrzla sam hleba u mikrotalasnoj ( nisam mogla da cekam jer ja kad dobijem ideju to mora da se sprovede u delo  odmah na licu mesta) i onda ga dobro rukom izlomila na sitno i koru i sredinu .U receptu stoji da se izmiksa u blenderu ja nisam to uradila....

4 do 5 jaja sam umutila viljuskom i stavila prasak za pecivo u to
Pola kocke feta sira
Pola ljute domace tanke suve kobasice sitno iseckane ...
150 grama pancete ili mesnate slanine sitno iseckane
Glavica lila luka isecena na reznjeve
Malo praziluka isecenog na rexnjeve
2 kasike ajvara
persuna malo
Ako imate obicnog hleba a volite neke vrste semenke  onda ubacite obavezno nesto kao suncokretove ili tikvine semenke dace mnogo bolji ukus....

Znaci hleba izmrvite sitno u jednoj ciniji  U drugoj umutite nekoliko jaja viljuskom
U serpici na ulju izdinstajte luk i prazi luk i kada mislite da je dobro i dosta ubacite slaninicu i przite da salaninica dobije lep miris a zatim dodate tu kobasicu za koju ste se odlucili ...posolite i pobiberite.Sklonite sa vatre i sad onaj hleba stavite u jaja i mesajte viljuskom dok ne dobijete mekanu masu .Zatim u to dodajte te isprzene sastojke i promesajte padodajte malo ajvara i na kraju sira izmrvljenog ...proverite dali treba soli.










Sad spremite jedan kalup( ja sam koristila moju manju formu za hleb)
Stavitye / oblozite formu pek papirom i vadite kasikom smesu i stavljajte u formu nabijajuci viljuskom da bi se sjedinilo i da bi se popunilo .
To bi otprilike bilo sve
Ukljucite rernu dok pripremate to na 220 i stavite formu i pecite nekih 20 minuta
Mozete jesti za dorucak za veceru sa jogurtom a moze vam posluxiti i kao laganije jelo posle posla sa dobrom salatom....
Odlucite sami ali ovo morate probati ...kombinujte svoje ukuse i sastojke bitna je baza jaja ,pecivo i hleba.








Нема коментара:

Постави коментар