петак, 1. април 2016.

Svetlanin vocni kolac



Ovo je jedan jako lagani za pravljenje kolac a jako ukusan. Prednost je sto mozete koristiti koje voce volite i koje hocete  u zavisnosti kad sta imate. Prvobitni kolac koji sam jela kod moje kume Svetlane bio je ovaj ali uvek skoro sa visnjama ...koje moj muz obozava...onda je zadnji put napravila sa kombinacijom visanja i ananasa i bio je odlican.Samo jedva sam dobila recept ( neznam zasto ali imam takav utisak) a mislim da sam ranije imala taj recept isto kumin ali nisam ga nasla....

Naravno vec sam dva puta posle toga pravila  i pojelo se...prednost je sto je dobro za goste pravi se u velikom plehu od sporeta i bude dosta
Sledeci put cu naprviti pola smese jer kod nas samo ja i muz jedemo i onda bude previse ako nemamo goste.
Ja sam ovog puta koristila visnje , maline borovnice i mango.....A  sto je interesantno  mleko se meri na kutlace ....neki verovatno jako star ali provereni recept..

Sledeci put pravim sa breskvama iz konzerve i jos nekim drugim vocem bice sigurno dobro......




Potrebno je:
6 jaja
3 solje secera ( koristite istu soljicu za sve to jest soljicu za caj)
3 solje brasna
12 kasika ulja
2 kutlace mleka ( veca kutlaca za supu)
1½ kasicica praska za pecivo
vanil secera
Voca smrznutog najmanje 600 do 700  grama ( posto sam mesala voce iz razlicitih kesa nisam sigurna tacno koliko je bilo )
Secera u prahu za posipanje
A mozete jesti sa sosom od vanile ako volite

Posto sam recept dobila tako da su samo sastojci  stajali na receptu ja sam napravila po mome.
Umutila sam jaja i secer standardno i kada je umuceno onda sam u to dodala ulje  brasno , pecivo  vanil secer i na kraju dve kutlace mleka.
Veliki pleh od sporeta obloziti pek papirom i sasuti spremljeno testo u pleh.Preko sasutog testa redjati voce gusto da bi bilo socnije kad se ispece...

Sporet zagrejati na 200 stepeni
Sasuto testo stavite na nekih pola sata na 200 stepeni....

Ovo je voce koje sam ja koristila...

Ovako izgleda pre pecenja....
Peceni kolac ostaviti nekih 10 minuta da odmori posle pecenja pa ga onda  iseci na kocke i posuti secerom u prahu....








Нема коментара:

Постави коментар