уторак, 26. април 2016.

Zoricini ustipci od mladog sira



Ako volite ustipke i testa ovo morate probati .Ja sam svih ovih godina isprobala dosta  razlicitih recepta ustipaka i samo sa nekoliko njih bila zadovoljna , Bilo je onih komplikovanih za pravljenje  a bilo je i onih  koji budu jako zilavi kad se ohlade.   A ovo je nesto bas mekano i ukusno.
Imam jos jedan jako dobar recept brzih  slanih ustipaka  sa jogurtom koji su isto na mom blogu i jako su dobri .Sada cu se malo orjentisati na tu temu i isprobavacu jos neke nove recepte pa cu vam javiti kakvi su....
Ovaj recept sa kojim sam jako zadovoljna  i brzim pravljenjem a i ukusom je uzet sa bloga
 Cooking with Zoki ( ili iz Pomoravkine kuhinje) cije radove rado isprobavam i pratim. Verovatno dosta vas vec je isprobalo njene recepte i mozete potraziti recept na njenom blogu ali cu ja sve jedno napisati ovde isto....



Mozete ih jesti slatke sa secerom ili ih posoliti pri pravljenju i jesti slane ...mi se uvek odlucimo za slanu varijantu ...
Pottrebno vam je ;
250 gr mladog sira ( ricotta) ja sam koristila Filadelfiju i pravila duplo odmah
2 jaja
250 grama brasna plus jos malo za mesenje na radnoj povrsini
1½ kesice praska za pecivo
soli ako volite da budu slane ( ja koristim uvek vise soli nego sto treba )
ulje u tiganju za przenje

Priprema;
Viljuskom umutite jaja dodati mladi sir  i dobro sjediniti sa jajima dodati soli i promesati, Zatim dodajte pomesano brasno sa praskom za pecivo i izmesajte viljuskom .Prebaciti na radnu povrsinu  i umesite testo ( to malo brasna sto je preko je za radnu povrsinu da se testo izradi i da se razvuce )
Rastanjiti testo na 1 cm debljine iseci na kocke  i ostavite nekoliko minuta da odstoji dok pripremite ulje u tiganju
U vrelo ulje spustati ustipke i prziti dok ne porumene prvo jedna strana pa druga ( otprilike po nekoliko minuta svaka strana pri tom paziti da ne izgore ) Prziti na srednjoj temperaturi.
Przene ustipke stavljajte na kuhinjski papir ( ako mislite da trba zbog masnoce a nemorate )
Mozete ih jesti slane ili slatke to je po vasoj zelji. Ako se odlucite za slatku varijantu onda mozete pri mesenju izrendati koricu limuna.




 Hvala Zorici za ovaj predivni recept. Obozavam kad pronadjem nesto sto cu praviti godinama i onda imam obicaj taj recept da prekrstim po imenu te osobe ....tako sad imam i Zoricine ustipke.....






Нема коментара:

Постави коментар