среда, 18. мај 2016.

Banana rolat






Ovaj  rolat  pravim od  dva razlicita recepta Patispanj je od jednog recepta a fil od drugog  .neko ga zove paunovo oko neko ga zove macije oci  ali ja imam banane u sredini  a koliko sam proveravala paunovo oko nekma banane pa ce biti rolat sa bananama.
Jako je dekorativan , mekam i nije tezak za pravljenje kreme  su dobre i nije presladak . Vec sam rekla da moji u kuci nisu mnogo za kremaste kolace i preferiraju suva testa sa kvascem ali imala sm goste ili posetu za vikend i njima se svidio jer je bio kremast , dobar i ne previse sladak...
Verovatno ima dosta razlicitih verzija recepta ovog kolaca a ja cu vam dati i moju verziju ili verziju po kojoj ja pravim  Patispanj je uzet negde sa neta a krem je isproban mnogo puta za razne druge filove pa spoj tih dva doneo je dobar rezultat.



Potrebno je :
Patispanj:

7 zumanaca
7 belanaca
10 kasika secera
1 kasika kakao
3 kasike brasna
½kasicice sode bikarbone



Krema:
4jaja
½ litre mleka
2 pudinga od vanile
10 kasika secera
1 kasika brasna

250 grama putera
3 kasika secera u prahu
2 rebra cokolade

100 grama cokoade za preliak cokolade
2 banane


Umutiti 7  zumanaca sa 7 kasika secera   pa dodati suve sastojke a zatim sne koji ste umutili posebno od 7 belanaca i 3 kasike secera i lagano rucno sjedinite.
Sasuti u veliki pleh od sporeta oblozenom pek papirom.
Peci na 180 stepeni 20 minuta a zatim nakvasiti jednu mokru krpu/ kuhinjski peskir i umotati/ urolati rolat u to i ostaviti da se ohladi.

Fil,
Umutiti 4 jaja sa 10 kasika secera i dodati u to 2 pudinga i kasiku brasna a pola litre mleka staviti da prokuva i onda od toga skuvati  gust krem,Ostaviti  da se fil ohladi a u medjuvremenu umutite 250 grama putera sa 3 kasike secera u prahu i kada se fil ohladi sjediniti sa tim puterom
 Fil podeliti na dva dela .
U jedan deo staviti otopljenu cokoladu ( 2 rebra cokolade) a drugi ostaviti zuti.

Filovati tako sto prvo filujete zutim kremom pa onda stavite cokoladni krem pa banane ( ja sam upotrebila 2 banane) i onda lagano uvijate u rolat .Stavite na tacnu / tanjir koji vam odgovara i prelijete otopljenom cokoladom.
Otopiti 80 do 100 grama cokolade sa malo ulja i preliti rolat .Mozete ukrasiti orasima ili lesnicima  odozgo.























Нема коментара:

Постави коментар