понедељак, 27. јун 2016.

Kolac od nektarina



Ovo je jedan jako ukusni kolac / pita sa nektarinama.Ovde u Svedskoj bi ga nazvali paj /pita ali kod nas pite izgledaju drugacije pa cemo ga zvati kolac.
Moj muz je pre neki dan kupio previse nektarina koje nismo uspeli da pojedemo jer je bilo drugog voca i bas mi je bilo zao da su samo stajale tu i bile tako mekane da sam trebala da ih bacim.I onda mi je kliknulo u glavi da nadjem neki recepti i napravim kolac od njih.Ja koja nisam ni malo prakticna zena uspela sam da spasim nekoliko nektarina ....i evo sad sedi i pijem kafu  jedem kolac.....i pisem recept

Recept sam slucajno nasla u nekin svedskim novinama a verovatno moze i sa breskvama da se pravi....

Prednost je sto mozete kolac napraviti bez glutenski ( sa brasnom bezglutenskim) ili laktosfri napraviti sa mlekom od ovsa i biljnim margarinom....



Recept;

125 grama putera
1,5 dec secera
2 jaja
2,5 dec brasna
1 kasicica praska za pecivo
 2 kasike mleka

4 nektarine podeliti na tanke ali ne previse tanke reznjeve .Ja sam otprilike od jedne nektarine dobila 8 parcica .

Filovanje ili smesa za preko nektarina:

1 dec kokosa
1 dec ovsanih pahuljica ( koje mozete zameniti kokosom ako ih nemate) Znaci mozete staviti 2 dec kokosa u receptu stoji 2 dec ovsanih pahuljica a ja sm stavila pola pola a vi mozete probati samo sa kokosom ( ja cu sledeci put uraditi tako)
100 grama putera
1,5 dec braon secera( farin secer)
½dec secera
1 kasika vanil secera
mozete i jednu saku sitno iseckanih oraha ubaciti u to ako volite ja nisam jer je moj sin alergican a li mogu misliti da bi bilo jako ukusno sa tom kmbinacijom.

plus malo margarina za podmazivanje cinije/  forme  i jos malo kokosa za to

Forma velicine 22 cm kojoj se skidaju stranice onda je najlakse tako da se nebi parcici kolaca lomili ali mozete probati u cetvrtastoj vatrostalnoj ciniji isto ako nemate ovu kojoj se skidaju stranice.
Formu podmazati margarinom i kokosom okolo i na dnu ( kao na slici dole)

Omeksajte puter  malo ( mozete ga omeksati u serpici i dok secete nektarine ostavite da odmori i ohladi se) a mozete ga polu omeksati u mikrotalasnoj  i dodajte secer u to i mutite dok ne pobeli i zatim u to dodajte jedno po jedno jaje  i onda dodajte brasno i pecivo i na kraju te dve kasike mleka .Smesu saspite u formu i utisnite nektarine u to.
Preko toga saspite smesu od zutog secera preko i staviti u zagrejanu rernu na 175 stepeni  nekih 30 do 35 minuta.
Peceni kolac ostavite da odmori nekih sat vremena pre serviranja radi lakseg secenja i boljeg izgleda pri secenju
Kolac mozete servirati sa jednom kuglom sladoleda  ili vanil sosom a mozete ga jesti samo tako kao ja...Prijatno...



 Jedino sto nisam sigurna dali moze da se u svakoj prodavnici da kupi farin secer ali znam da ga ima pa tako kupiti ga i imati kuci je dobro.


 Formu pre sipanja smese podmazati puterom i posuti kokosom...

 Ovo vam je testo sasuto u formu u koje stavljate nektarine...


 Ovo ispod je priprema za krem ili fil koji ide preko nektarina a pravi se od farin secera i putera ....

 Staviti puter , secer i braon secer u serpici da se otopi i kada se otopi staviti u to ovsane pahuljice i kokos i vanil secer
 Uz dodatak ovsanih pahuljica i kokosa ...a mozete samo staviti kokos ili ovsane pahuljice ja sam se odlucila za pola pola..


 To izgleda ovako i brzo se stegne i to posle staviti preko nektarina ...


 Izgleda ovako pre pecenja...

 A kolac izgleda ovako posle pecenja....





 Mozete ga jesti u kombinaciji sa sladoledom ili sosom od vanile ..


Нема коментара:

Постави коментар