субота, 4. јун 2016.

Mafini sa spanacem i slaninom






Ovo je nesto slicno spanskoj piti ali sa drugim sastojcima  i ja sam dobila recept od komsinice Milene pod imenom " kolac sa spanacem" ali posto sam ja pravila u formama za mafine ja sam ga nazvala mafini sa spanacem.

 Posto ja ne volim krastavac i sunke u pecena peciva ovo mi se jako svidelo jer ima  slaninu a nema krastavac Ja sam oivog puta  umesto obicne slanine  stavila curecu pancetu .Dodala sam malo mladog luka da probam i mislim da cu praviti tako i u buduce . U prvobitnom receptu ne ide luk.



Potrebno za 16 mafina ;

2 jaja
1 dec mleka
2dec  jogurta
0,5 dec ulja
7 kasika brasna
3 kasike kukuruznog griza
pola praska za pecivo
malo soli
100 grama skuvanog seckanopg spanaca
100 grama seckane slanine
50 grama kackavalja
50 grama rendane sargarepe
1 cen seckani belog luka
2 struka mladog crnog luka.

Umutite smesu od jaja, mleka jogurta , ulja,brasna,griza, praska za pecivo i soli Dodajte sargarepu ,kackavalj , slaninu beli luk i sve ostalo i dobro izmesajte ( ja sam na najmanjoj brzini sve to umutila mikserom nekih 2  minuta) Testo stavite  u forme za mafine( silikonske ili metalne ) Verovatno moze da se  ispece i u tepsiji  ali vam ne mogu reci kolike velicine jer ne pise u receptu a ja sam se odlucila za forme.

Peci na 220 stepeni izmedju 25 do 30 minuta,
Odlicno za dorucak iloi veceru sa jogurtom.
















Нема коментара:

Постави коментар