уторак, 14. јун 2016.

Tortice sa ananasom




 Ove malene tortice koje mozete nazvati i mafinima su jako socne i brzo se prave ako imate sve sto vam treba u kuci za to.Odlicne su kad imate malo gostiju a hocete nesto posebno one jesu posebne i lepo izgledaju....

Odlicne su napraviti ih za goste jer izgledaju neobicno i dekorativno. Recept je uzet sa neta  i nista nisam menjala jedino sto nisam stavila to je kandirana tresnjica u sredini prvi put  Posto nam se kolac svideo a bude ih samo 6 od ove smese ja sam naravno obnovila i danas sam nabavila tresnjice....

Tortice se prave u vece forme za americke mafine ( oni su nesto veci od obicnih i verovatno ima da se kupe) ja imam formu iz jedenog dela sa 6 udubljenja a sad vi mozda imate silikonske vece formice a mozda moze i papirne vece forme.Ako nemate vece forme kao ja onda obavexno malo smanjite ananas krug makazama isecite da bi vam stao u formu..
Videla sam negde na netu neko ih je sekao u parcice i onda stavljao na dnu ...ja se nisam usudila bojala sam se da se ne rasture i ne zalepe za kolac lepo kako treba...




Potrebno za 6 tortica za patispanj


2 jaja
150 grama  secera
100 ml mleka
50 ml putera ili ulja
125 grama brasna
1 vanilin secer
1 kasika praska za pecivo

i plus vam je potrebna jedna konzerva anasa u kriskicama / krugovima od kojih samo idu 6 komada
120 grama putera
80 do 100 grama braom secera
plus ako imate kandirane tresnjice  ali moze i bez njih Ja sam pravila jednu turu bez njih i islo je odlicno.
 



Ananas iz konzerve izvucite da se ocedi od soka
Pomesajte brasno i prasak za pecivo
Jaja ,  secer  i vanil secer izmiksajte penasto pa dodajte brasno i pecivo otopljeni puter i mleko .Mutite mikserom jos minut da se sve sjedini.

Pripremite kalup za mafine tako sto malo namazete uljem


A u medjuvremenu stavite oko 100 do 120 grama putera da se otopi na laganoj vatri i u to stavite braon secer pazeci da vam ne izgori samo treba da se sjedini i otopi .
Kada se secer karamelizirao otopio vi ga sipajte u te formice na dnu ( kao na slici) Zatim stavite u svaku formicu po krug anasa i u sredinu stavite tresnjicu ako je imate.
Saspete kasikom preko to napravljeno testo za patispanj otprilike bude 3 kasike u jednu formicu.
Staviti u vec zagrejanoj rerni na 200 stepeni i peci nekih 18 do 20 minuta.

Sledeci put kad ih budem pravila promenicu to tako sto onaj ananas sto ostane iseckacu na sitno i ubaciti u smesu da bi jos vise bilo ananasa .Ako isprobate sa ananasom u testo javite kako ste bile zadovoljne i podelite vase misljenje o tome .Bila bih vam zahvalna.
Pecene mafine / kolacice ostavite ispod peskira da odstoje u formi i prohlade malo.Kada ih budete hteli da vadite iz forme uradite to pomocu noza okolo da vam se nebi polomili.
Mozete servirati sa kuglom sladoleda ili medom ako volite slatko
Negde sam procitala da je neko skuvao serbet od malo secera i vode i prelio ...to nisam probala....ali postoje razne alternative kako se moze jesti...
onima koji vole slatko moze i slag sa jos po jednom tresnjicom odozgo ...naravno stvar ukusa




Forme su vece i premazite ih malo uljem....


Topljenje putera sa braon secerom

Umucena smesa izgleda ovako


















Ovde kod mene ima ih bez tresnjica i sa njima .













Нема коментара:

Постави коментар