субота, 30. јул 2016.

Vanil keksici



Ovo su jako ukusni keksici koji se tope u ustima.Testo je skroz bez secera jedino ih posecerite kada ih ispecete prah secerom i verujte dosta je.
Ja sam ih pravila vec nekoliko puta i mi ih obozavamo Dobri su da se prave za neka slavlja kao sitni kolaci
Recept sam uzela sa jednog Svedskog bloga i ovde ih zovu Vaniljhorn ili u prevodu rogovi sa vanilom .Ja sam ih nazvala samo vanilini keksici.
Ovo je definitivno nesto sto se pravi lagano samo ih ne bude bas mnogo bude ih 40  -tak a posto su ukusni i maleni brzo se pojedu ...bar kod mene
Moj sin uzme casu mleka i tanjir toga i nema ih brzo.Cudno toliko kolaca i torti pravim a neke i ne proba a kekseve suve obozava.
Zadnji put sam pravila duplu meru i napravila sam jedne okrugle a jedne kao rogice/ kiflice


Sastojci;
200 grama putera sobne temperature
3 kasike vanilinog secera
5 dec  brasna
Za posipanje odozgo secer ili prah secer.
Ja licno ne volim kristal secer da osetim u ustima i onda vise volim prah secer a vi probajte sta volite.











Ukljucite rernu na 175 stepeni.
Umutite puter ,vanilin secer i brasno mikserom i dobicete sjedinjenuo mrvicasto testo.
 Zatim uzmete rukama i napravite izjednaceno glatko testo.To sve ide brzo nekoliko minuta.
Testo stavitite na radnu povrsinu i podelite ga u najmanje 2 dela i urulajte ( kao na slici) dve duzine i stavite na jedan posluzaonik u frizider na hladjenje nekih 20 minuta.
Kasnije te duzine isecete na po  20 gratkih kolacica. E sad ako nemate mesta i veliiki frizider onda podelite na 4 duzine tako da kasnije dobijete od svake duzine kad secete po 10 parcica.





Kada ste izvukli i isekli na toliko koliko hocete vi urulajte rukom svaku duzinu jos malo da dobijete zaobljene krajeve i savijete ih malo ( da podsecaju na kiflice) Stavljajte ih na pek papirom oblozenim plehom.
Peci kolace u sredini rerne otprilike 12 minuta.
Kolaci netreba da dobiju boju ali treba da se osecaju laganima kad su gotovi.
Ostavite ih 10 minuta da se prohlade na plehu i onda ih  posecerite puno puno prah secerom  i lagano pomoco spatule sklanjati sa pleha na tanjir
.Lagano se mrve ako ih stisnete morate paziti.





Tope se u ustima ...

Ovo je varijanta za drugi put kad sam pravila jer sam ih pravila okrugle.....E sad mozda vi drage domacice imate jos bolji i laksi sistem i ideju  kako ih napraviti i kako ih iseci bitno je samo testo. Masti na volju
Ja nisam mnogo puta pravila suve kolace mozda nekih 10 puta  obicno za Bozicne i Novogodisnje praznike ali ima zena koje ih prave cesto.
Ali znam da ce sad biti cesci gosti kod mene
A da probacu da ih napravim sa posnim margarinom jednom da isprobam kako ce biti i dali su dobre da bi mogla da ih koristim za slavu jer neidu ni jaja ni meko a biljni margarin moze.










Нема коментара:

Постави коментар