недеља, 7. август 2016.

Malene fokacije


Ovo bi mogli da nazovemo pogacicde za sve  a mislim sa razlicitim punjenjima  tako da za svakog se moze naci nesto na stolu
Ja sam napravila sa nekoliko razlicitih punjenja.To je u stvari fokacija pogaca ali sam ovog puta umesto jedne pogace napravila 4 komada od jednog testa .Doduse pravila sam duploi dobila 8 lepinja.
Vec sam ranije pisala recept za fokaciju ali cu ga napisati opet .

Brzo se i lagano pravi jeste da se ceka sat vremena za nadolazenje ali je odlicno deci napraviti za veceru i moze se  jesti sa  mlekom ili jogurtom

Potrebno vam je za jednu pogacu ili za 4 manje;
8 do 9 decilitara brasna
4 dec mlake vode
malo soli
2kasike maslinovog ulja
1 kasika meda
20 grama svezeg kvasca
Pripremite 7 dec brasna i posolite,U mlaku vodu otopite kvasac( izmrvite ga pa ga razmutite kasikom ) Saspite u to malo meda i maslinovog ulja i to saspite u brasno i mesite,Ja mesim u asistentu i dok se mesi ja dodajem ostatak brasna Ali ostavite malo brasna kad ga budete razvlacili ce vam trebati.Testo treba da bude dosta mekano ali ne lepljivo.Ostaviti da nadolazi 1 sat.



Kada testo nadodje podelite ga na 4 dela  ili 4 loprice .Svaku od tih loptica razvuci na radnoj povrsini velicine manjeg tanjira( tanjira za kolace)
Ustvari mozete rukom da razvucetena na malo brasna (ali mozete i oklagijom lagano.) a mozete i odmah na pek papiru.U svaku lepinjicu napravite dosta rupica prstom( kao na slici)Ustvari ne prave rupice nego udubljenja koja cete puniti.
A onda punite te rupice smesom koju ste pripremili ili ceri paradajzom i seckanim maslinama

Ostavite lepinjice da odstoje nekih35 do 40 minuta
Peci pripremljene lepinjice na250 stepeni 12 minuta.

Ja sam ranije dosta puta mesila testo u pocetku obicnim mikserom dok je moglo  pa sam tek posleradila rucno.Mnogo mi je pomogle i ipak masina odradi svoje jako dobr,
Testo podelite na 4 dela...i napravite udubljenja----


Smese za punjenje udubljenja...

Sitno seckani suseni paradajz pomesan sa seckanim maslinama i malo mladog crnog luka malo soli ....
Nemojte cediti ulje od paradajza i treba da bude  masno odozgo....

Druga smesa  moja standarna ( koju obozavam  u vrucim hlebovima) je smesa sa belim lukom , persunom i uljem , soli.....
Isto tako stavite po koju maslinu u te rupice i onda premazite hlebice



Dve sam punila ceri paradajzom i tim preostalim belim lukom i persunom

Ova je sa oreganom bundevinim semenkama i susamom i prelila sam malo maslinovog ulja preko toga











Najvise su mi se svidele one sa susenim paradajzom...


Нема коментара:

Постави коментар