среда, 28. септембар 2016.

Punjeni hleba

Ovaj punjeni hleba je neka kombinacija pogace i pice.
Moze se jesti samo to sa jogurtom ili pivom a moze se jesti kao hleba uz  neko kuvano jelo.To je sad vas izbor
.Jako ukusno i naravno sve zavisi od sastojaka kojima punite hleb
.Mozete koristiti luk. beli luk paradajz, suseni paradajz u maslinovom ulju salamu suseno tanko secena prsuta, mozzarela pecurke sta zelite.









Pripremljeni sastojci za punjenje hleba.




20 gr svezeg kvasca ili 1 kasicca suvog kvasca
2.5 dec mlake vode
ca 6 dec  brasna
3 kasika maslinovog ulja
soli
1 kasika meda

Za punjenje:
1 do 2 paradajza  ( ne previse velikih da nebi  pustili puno vode)
6 komada salame / prsute po zelji podeljene na pola
pola crnog/ lila luka (moze i ne mora)
malo bosiljka
2 decilitara rendanog kackavalja
ili punjenje koje hocete po zelji moze sa svezim pecurkama isecenim na tanke reznjeve
slaninicom susenim paradajzom masline , persun beli luk....
Po mom ukusu najbolje je iseci sitno suseni paradajz i pomesati ga sa maslinovim uljem( moj je vec bio sa uljem)  persun i dosta belog luka....Kada sam napravila te sastojke i formirala hleba ili pogacu i napunila onako kao na slici malo paradajza malo salame malo luka i tako redom onda sam prelila tim susenim paradajzom i belim lukom i persunom odozgo.Onda mozete staviti kackavalj ako volite ako ne lepo je samo sa tim .





Otopti i kvasac u mlakoj vodi i dodati  ulje i med  i sa svim gore navedenim sastojcima zamesite testo Koje trebate mesiti nekih 10 minuta da se dobije elasticno testo,Ako je testo malo lepljivo dodajte jos brasna ali meni nije trebalo.Ostavite da odstoji 45 minuta,
U medjuvremenu isecite i pripremite sve sastojke sa kojima cete filovati hleba, Po vasoj zelji.
Uzmite jednu tepsiju velicine 29 cm moze i malo manja 28 stavite pek papir preko nje,
Nadoslo testo podelite u 8 delova na pobrasnjenoj radnoj povrsini.Nemojte ga mnogo brasnti da nebi bilo tvrdo vec lagano rukom od tih 8 delova napravite 8 valjaka duxine 15 cm ( kao na slici dole)




                                              
Pocni te tako sto cete napraviti jednu spiralu u tepsiji ali nemojte zalepiti testo jedno za drugo treba da ima prostora da testo malo nadodje a i da se puni izmedju.

Kada ste uradili ovako onda dodajete deo po deo i punite cime hocete slazuci do kraja tepsije,






Kada sam napunila pogacu onda sam je prelila  mesavinom belog luka persuna i susenog paradajza u ulju ,Mozete staviti i krupnu so ako volite.
Samo nemojte preterivati sa obicnim paradajzom uzmite 2 manja ili jedan veliki  i podelite ga na kockice i punite.Ako stavite previse obicnog paradajza moze pustiti vodu i bice vam hleba " mokar" a onda nije ukusno.


Ostavite da naraste jos 30 minuta i onda  mozete staviti rendani kackavalj preko toga a moze vam ostati takokako jeste.




Ovaj hleba sam pravila vec 2 puta i uvek uz neko kuvano jelo ovog puta su bile Bamije.

Bamije mozda nisu poznate u svim krajevima Srbije ali ih pretezno ima na jugu Srbije Mada smo ih letos nasli malo teze ali na banovom brdu na pijaci i u sremcici na pijaci na jednom mestu.
Ovde u Svedskoj se zovu Okra i obicno ih koriste u Arapskoj kuhinji..Ima ih smrznutih u prodavnicama ali se mogu naci svexe po nekad.Nisam nesto odusevljena ali sam htela da probam E sad to je verovatno zato sto ranije nisam jela a i da budem iskrena nisam nesto za kuvano povrce  i ne jedem sva kuvana jela ...ali je lepo probati.

Ovde moja cerka vrlo cesto kuva jer njen muz i sincic obozavaju pa onda sam kod nje jela .A sad da se vratimo na punjeni hleba a stavicu sliku i bamija.




Ove slike dole su slike od proslog puta kada sam punila sa drugom kombinacijom i imali uz kuvani pileci paprikas









                                               



Ovde sam imala ceri peradajz  i mladi luk









Нема коментара:

Постави коментар