уторак, 13. септембар 2016.

Tanjine crne kocke




Evo jednog kolaca pravljenog danas ......prvi kolac posle odmora  i naravno novi recept Mada sam ga pravila vec dok sam bilakod jetrve na odmoru. Zato ce biti malo razlicitih slika neke su od danas a neke su od pre neki dan kad je pravljen dole u Srbiji..
Recept sam uzela od moje snaje Tanje u Nisu sad za vreme odmora.Jednostavan za pravljenje a jako ukusan.Nema cak ni jaja u njemu i brzo se sprema..








Potrebno je;

2 solje jogurta
2 solje brasna
1½ solje secera
 2 kasicice sode bikarbone
2 kasicice kakaoa
½ solje ulja
U receptu stoji da sve sastojke pomesati i ispeci kolac,Medjutim ja cu objasniti kako sam ja uradila.Ja sam ipak malo umutila sastojke mikserom ..a mozda i ne mora.
Sasuti 2 solje jogurta i 1½solju secera i  i mutiti minut dva pa dodati brasno , kakao i soda bikarbonu i na kraju dodati ulje.
Formu velicine 20x30 pomazati uljem pa sasuti testo u to.
Kolac sam pekla tacno 22 minuta na temperaturi od 200 stepeni
Ispeceni kolac izvuci iz rerne i ostaviti da se malo prohladi nekih pola sata.

Preliv za kolac:

U jednoj serpici staviti 100 grama margarina i 100 grama cokolade da se otopi
.U to staviti 3 kasika secera i
 10 kasik mleka.
Sve prokuvati 2 do 3 minuta .

Prohladjeni kolac iseci u formi na kockice i preliti kolac sa vrucim prelivom  sa svih strana.i posuti cokoladnim mrvicama .














 Kolac pravljen dole....









Нема коментара:

Постави коментар