среда, 19. октобар 2016.

Hrskava pita sa kornfleksom / Bezglutenska

Evo jedne pite od cornfleksa koja je dosta slicna obicnoj piti  a pravi se lagano i ne trebaju vam kore za pitu ako ih nemate trenutno
 
Recept sam pronasla davno u jednoj grupi ali sam ga malo sa vremenom izmenila 
 
Slike koje su ovde su stare od prvog puta kad je pita pravljena i nisu bas najbolje....
 
Moze se praviti sa obicnim cornfleksom , sa cornfleksom koji ima puno manje secera i sa bezglutenskim cornfleksom za one koji jedu bezglutensku ishranu


E

U mom slucaju je corfleks bez glutena jer moja cerka jede bezglutensku hranu a obozava pite i posto je tesko napraviti pitu bezglutenskim korama , a ja ih ovde i nemam gde da kupim onda mi je ova pita sa cornflekso bila najblize slicna piti sa sirom
 
 
Potrebno vam je 

 500  grama sira ( belog feta ili bilo koji sir)

3 dec kisele pavlake

4 jaja

kasicica praska za pecivo
 
oko 300 grama kornfleksa

malo soli jer kornfleks zna da bude sladunjav malo






 Pavlaku i sir pomesati ( sir izmrviti rukom ili viljuskom sitno) posoliti i dodati umucena jaja ( jaja mozete lagano viljuskom umutiti)
 
Dodatu u tu smesu kornfleks celi ( ne mleveni ili lomljeni)
 
Cornfleks dodavati po malo i mesati varjacom/ kasikom dok se cornfleks ne sjedini i bude mekan i utone u tu smesu
 



 Smesu sa tim sipati u tepsiju ili formu velicine 22 cm na pek papiru ili samo podmazete pleh a mozete i u cetvrtastom plehu

Peci na 200 stepeni 
 
 35 do 40 minuta.
 
Ako zelite deblju pitu onda moze i manji pleh od 18  do 20 cm kako sam ja pravila zadnjih nekoliko puta Ranije sam pravila u vecoj formi i pita nije bila tako visoka 
U ostalom ako vam se svidi ukus mozete sami prilagoditi kako zelite




To bi bilo sve sacekati nekoliko minuta da se prohladi i seci na kocke ili vec kako volite.
Ukusna i vruca ali ja je vise volim kad se prohladi da mogu da je lepo  isecem
 







Нема коментара:

Постави коментар