понедељак, 7. новембар 2016.

Brauni u tegli

 Brauni u tegli su odlican poklon....Ovu ideju sam vec davno videla na internetu i dugo se spremam da je isprobam .Tako da  sam za pocetak napravila 3 tegle sa dva razlicita recepta  a jedan od njih sam isprobala i dole cete videti kako izgleda tegla punjena sa Braunima i sa keksicima i kako izgleda kolac vec napravljen Brownies...

Dolaze nam praznici pocevsi od Slava raznih pa do Bozica .Nove godine i eto prilike da poklonite nekom vasem dragom nesto kreativno a ujedno nesvakidasnje . originalno
Odlicno za decije rodjendane naravno devojcicama u tim godinama kad vole da mese i kad ih interesuje  
Ja sam moje tri tegle ( za sada ih je toliko ali uskoro pravim jos )napravila za meni tri drage osobe.....

Ovog puta ce biti dosta slika bez nekog reda jer su mi sve bile interesantne tako da nisam mogla da se odlucim sta da stavim..


Ideja sa suvim sastojcima za kolace slozenim  u tegli funkcionise sa raznim receptima samo treba izmeriti kolicinu i upasovati je u odgovarajucu teglu

.Znaci sastojci moraju da budu kompaktni i slozeni tako da se ne mesaju pri nosenju / pomeranju tegle
Isto tako mozete da izostavite neki sastojak ako ga ne zelite ...na primer ako nezelite orahe u Braunima onda morate neki drugi povecati. Na primer ja sam izostavila meni orahe ( jer moj sin ne jede orahe) ali sam dodala malo vise bele cokolade.a mozete dodati malo kokosa isto umesto oraha....ali morate mere prilagoditi.
Ovog puta sam isprobala ovo a za koji dan stize novi recept suvih keksica iz tegle.
Poenta je da naravno neko kome poklanjate to voli vase ideje a i voli da mesi zato su deca / devojcice idealnie za to jer vole da mese a ovo ce biti dobar i zabavan poklon ......a i dobra ideja da prave poklone svojim drugaricama....i tako ukrug.
Naravno uz poklon morate napisati i recept.Ovako slozena i napravljena tegla  sa smesom moze stajati tri meseca pre nego da se napravi,moze krasiti vasu radnu povrsinu u kuhinji a mozete je imati za iznenadno slavlje ili iznenadne goste


Sve sto treba da uadite je da nabavite teglu od jedne litre i sve ssuve sastojke koje cete sloziti u tegli .Zatvoriti i kad dajete na poklon samo napisete recept sta treba dalje da rade i koje sastojke da dodaju.....




Ovako su kolaci izgledali kada su bili gotovi Na ukusu su bili savrseni ...








Sve treba lepo napakovati mozete to da radite kasicicom kao ja i onda kasicicom i rukom da utabate / stisnete to a mozete sa kesom za ukrasavanje ili obicnom kesom kojoj odsecete vrh  to je sad na vama koliko ste vesti
 Ja licno se vrlo lose snalazim sa kesama i skoro pa uvek zabrljam i retko sam zadovoljna sa tim sto uradim sa kesom( to je valjda stvar treninga i strpljenja )


A sad recept pre nego da vam postane dosadno
Potrebno je :

1 tegla od 1 litre
½ kasicice soli
2½dl brasna
½ kasicice praska za pecivo
3/4 dl kakao
1 1½dl farin secer
1 1½dl kristal secer
3/4 dl crne seckane cokolade (ja sam kupila ove sitne okrugle dugmad cokoladice ali mozete i obicne crne samo isecete na sitno)
3/4 bele seckane cokolade
3/4 mlecne seckane cokolade
100 grama oraha

Postupak je ovakav,
Pomesati brasno , soli i praska za pecivo u jednom tanjiricu i redjajte ovim redosledom

½ mesavine od brasna stavite na dnu tegle pa rukom ili kasicicom utabajte to
 kakao
ostatak brasna
farin secer
beli secer
crnu cokoadu
belu cokoadu
mlecnu cokoladu
orahe
Zatvorite teglu i ukrasite masnom ako zelite i obavezno napisite recept kad poklanjate teglu.





Recept
150 grama putera/ margarina
3 veca jaja
4 kasika jake crne skuvane kafe Ko nevoli ukus kafe mozete dodate neke druge tecnosti umesto kafe

 Ukljucite rernu na 175
Otopite puter
Sipajte suve sastojke u jednu ciniju i u to dodajte otopljeni puter i jaja izmesajte ( ja sam mikserom na najmanjoj brzini 1 minut) da sastavite sve 

Podmazati formu ili stavite papir za pecenje Forma je velicine  otprilike 20 x 30  i peci 25 do 30 minuta.
Peceni kolac iseci na kockice i uzivati ...jer su stvarno dobri....









Нема коментара:

Постави коментар