понедељак, 14. новембар 2016.

Poklon keksici iz tegle




Evo jos jedne teglice za poklon ali ovog puta nisu Brauni nego tvrdi keksici koji mogu da stoje dugo.Ali ne kod mene moj sin ih obozava i kad ih napravim i stavim u teglicu on pojede sve sa mlekom iz dva puta.A bude ih oko 20 komada,
Kao sto rekoh ovo je isto spakovano u tegli za poklon i namenjeno slatkim dragim devojcicama koje ce mesiti to sa svojom mamaom,,,,a mozda i same
.Moja cerka je vec dobila teglu sa barauima ....i ceka kad ima vremena da mesi sa Zackariasom ( mojim unukom)
Princip je isti kao i iz predhodnog kolaca iz tegle ..
Naci / kupiti teglu od 1 litre napuniti je sastojcima koji idu za taj kolac zatvoriti teglu i zapisati recept kad poklanjate teglu....i taj sto dobije teglu pravi sam kolac kad ima vremena....

Mozda nekom izgleda cudno a i neki bi voleli da dobiju vec napravljeni kolac ali ja mislim da je ovo vrlo popularno i vrlo lep poklon nekome ko ti e drag ....a zasto nebi spremiti teglicu na poklon i kad se druzite mozete zajedno napraviti kolac sa prijateljicom kojoj ste poklonili.. teglu..kolac

Dakle ovo su sad keksici  i objasnicu vam kako se puni koji sastojci idu i recept za pravljenje.
Ustvari vi mozete sebi napraviti ove keksice bez tegle i bez da ih poklanjate nekome ovo je samo predlog .
Naravno ja sam ih isprobala pre nego da sam ih upakovala nekom drugom kao poklon.



Potrbno vam je;



2 dec brasna
2 kas praska za pecivo
2 vanile
3,5 dec secera
1 dec suvog grozdja
50 grama oraha seckanih na krupnije
2 dec nonstop cokoladica u boji ( kao na slici mozda se kod nas zovu drugacije ) Mozda Smartis
4 dec ovsanih pahuljica
To bi bilo sve sto ide u tegli i posle kad slozite napisite samo recept uz teglu.

Postupak
2 decilitara brasna
2 kasicice praska za pecivo
2 kesice vanil secera
Pomesaj te sastojke sve i stavi na dno tegle Kompaktno

Dodati 3,5 dec secera ( bilo bi bolje ako bi imali farin secer zbog toga da bi keksici bili onako zilaviji ali ide dobro i sa obicnim)
 Secer isto staviti polako preko i utabati ga lepo pazeci da se ne pomesa sa brasnom.
Zatim 1 dec suvog grozdja preko toga u tegli
Preko toga idu orasi
a zatim neku vrstu ovih cokoladnih bombonica u boji ( non stop ili smartis)
Dodati 4 dec ovsanih pahuljica i zatvorite teglu stavite masnu i napisite recept koji je potreban da bi se kolac napravio




Recept za zavrsetak kolaca je ovakav:

1 jaje i 175 otopljenog biljnog margarina
Sve to pomesati sa suvim sastojcima u jednoj ciniji  i napraviti otprilike oko 20 loptica Koje stavite na plehu na pek papiru i malo rukom ih spljostite ali ne previse da ne bude tanak i da brzo izgori,

J sam tih 20 keksica ispekla u 2 pleha
Peci na 200  stepeni 12 do 15 minuta Morate paziti da vam ne izgore jer ovsane pahuljice lagano izgore i kad ih izvucete iz rerne one ce mozda izgledati mekani ali se posle stegnu i budu tvrdi ...ali jako ukusni posebno uz caj i deca ce ih sigurno voleti..




































Нема коментара:

Постави коментар