субота, 5. новембар 2016.

Ustipci punjeni Zdenka sirom




Vec danima imam u frizideru zdenka sir koji samo ja jedem po nekad i uskoro mu datum izlazi i pomislih da bi mogla nesto da napravim sa tim
.Mislila sam na neke kifle punjene sa zdenkom ali pre toga proverih na internetu za svaki slucaj da nadjem nesto.
I nadjem brdo recepta ustipaka sa zdenka sve lepo napisano koliko cega staviti ali nigde objasnjenje gde se ta zdenka stavlja stoji svud pomesaj sastojke i zamesi ustipke
.Nikakao mi nije bilo jasno dali to moze da se uradi da se zdenka izradi sa testom ..cak u nekim receprima stoji da se stavlja i neki sitan sir verovatmno misle u testo....malo nejasno i tako jedno 10 recepta ili samo ja ne kapiram sta uraditi ....
I onda kad sam izgubila nadu ja pronadjem samo na jednoj fb stranici i to naravno na Bon appetit  stranici gde je sve lepo objasnjeno....onako kako sam i mislila da teba  Hvala Bon appetitu za recept Ovi .ustipci su nesto najsladje sto sam pojela ili sam ja boleciva na ukus " zdenke"

Recept je vrlo jednostavan i lagano se pravi samo je meni trebalo malo vise tecnosti na toj kolicini brasna.....pa sam dodala pola decilitara vode.i uprostila proces secenja jer sam pravila jos dve vrste kolaca juce pa sam uradila onako kako mi je najjednostavnije .






 Potrebno je :

300 grama brasna
20 grama svezeg kvasca koji treba da proradi u 100 ml mlakog mleka
1 kasicica secera
1 do 2 kasicice soli.
Meni je otislo jos malo tecnosti dodala sam malo vode mozda pola decilitara .Pocnite sa kasikama nekoliko kasika vode da bi mogli da zamesite.
Zamesite obicno testo ne previse mekano ali ne ni tvrdo.Ja sam moje testo ostavila 1 sat da nadolazi ( posto sam pravila sipanu pitu i morala sam da je zavrsim pre ustipaka)
Kad je testo naraslo   podelila na dva dela i premesila i razvukla tanko isekla na kocke napunila kockice testa sa pola zdenke ( zdenku mozete podeliti na 2 ili 3 dela) Redjati zdenkice na testo i zatvarati viljuskom.

Testo ostaviti nekih 15 minuta da naraste tako sve spremljeno.  Posle peci na vrelom ulju. Jesti sa cime volite ja sam ih grickala juce celi dan cak nnisam rucala drzala sam se ustipaka celi dan.


 Najbolje od svega  je sto nista cudnog nema ni komplikovanog  vrlo lako  se pravi samo osnovni sastojci koje vec imamo u kuci....A jos bolje kad su se ohladile bile su isto ukusne i nisu bile zilave.









 Ovo je nesto sto morate probati posto je jako ukusno



Нема коментара:

Постави коментар