уторак, 6. децембар 2016.

Nenine pekmezare




Evo sada  jednog recepta kiflica sa dzemom  od meni drage Nevene Vukicevic  Nene i ona ih zove pekmezare.
Posto se prave od ostrog brasna bila sam radoznala da ih probam ...a imala sam jos jednu kesu od 1 kg ostrog brasna koje mi je ostalo od onog brasna koje sam donela slucajno iz Srbije.
Nisam ni znala da sa ostrim brasnom moze svasta nesto da se mesi i  da nebude tvrdo
 Ali to je bilo moje misljenje jer ranije nisam probala nista od ostrog brasna.
Kao sto sam i ranije pisala ovo sto ja radim je cist amaterizam i zato sto volim da mesim pa da podelim sa vama.
 Daleko je od onih profesionalnih mesenja zena koje to rade svaki dan i to im je posao koje su zavrsile  za to i naravno onih van serijskih sto imaju ideja i smelosti da kombinuju i imaju dobru mastu Ja sam iskrena volim da isprobavam ali nisam ni ja uvek sto posto zadovoljna al te radove i  ne delim sa vama 
  Ja ovo radim kao i sve ostale zene sto kuvaju i spremaju svaki dan ali sam jedino odlucila da uslikam i pokazem neke od stvari koje spremam......
.Jednom sam napisala i komentar da nisam ni savrsena  a nisam ni prakticna bas puno To je tacno volim lepe stvari ali  neznam da pravim ni kolace ni hranu od malo namirnica i bojim se kombinacija za koje ja mislim da su nemoguce  i nikad  nista ne pravim odokativno .Moram da imam recept za sve pa onda isprobam Ima kolaca sto pravim godinama isti recept ali mi je tu uvek svescica da ja ipak pogledam u nju,


No da se vratimo na Nenine pekmezare

  Posto sam dobila samo recept sastojaka ja sam ih napravila onako kako sam mislila da treba a ako ima neke razlike ili Nevena radi drugacije ona ce nam ostaviti komentar pa cemo ispraviti to.


Potrebno je

1 kg ostrog brasna
pola litre mleka
250 gr ulja
4 kasika secera
 malo soli
kocka 40 grama kvasca ( moze i suvi ali ga ja skoro nikad ne koristim)

i za odozgo preko napravljenih kifli ide 250 grama putera / margarina
i naravno pekmez od sljiva
 Ja sam sad imala dzem od sipaka i pravila od toga
Secer u prahu za valjanje ili samo posipanje

Sve sastojke osim margarina i dzema umesiti u lepo glatko testo i ostaviti da nadolazi 1 sat. Nadoslo testo podeliti na 4 dela. Razvuci testo iseci trakice kao za kifle ( na slici)   filovati i praviti kiflice.
Poredjati ih na plehu oblozenom pek papirom  Posto mi Nena nije napisala koliko se dugo i dali se uopste ceka ponovo nadolazenje gotovih kiflica ja sam se odlucila da sacekam nekih 20 tak minuta a mozda nije ni trebalo... Preko svake staviti po kockicu od onih 250 grama margarina pre pecenja
Peci na 180 stepeni dok ne porumene...recimo najmanje 15 do 20 minuta.
Vruce kifle sam uvaljala u prah secer
.Ovo su jedne od kifli koje cu praviti cesce imam dosta recepata i dosta sam ih pravila ali jako sam zadovoljna sa dva i ovo je treci.
Odlicne  su . Za neki dan repriza i punicu ih nutelom.....











Нема коментара:

Постави коментар