недеља, 11. децембар 2016.

Posne vanilice dva recepta



Juce sam probala vanilice na jedan novi nacin .Mogu vam reci da su odlicne Tope se u ustima
Negde na netu sam nasla nekoliko recepta i onda mi se jedan od njih ucinio interesantnim posto je bio sa pudingom ( prahom od pudinga koji zamenjuje jedan deo brasna) Ja sam malo experimentisala naravno dodala i oduzela
Nisam upotrebila obicni secer vec prah secer umesto i u prvobitnom receptu je pisalo ostro brasno...ali ga ja nisam imala  vec sam upotrebila obicno tipa 400



.250 grama biljnog margarina
3 kasike prah secera
3 kesice pudinga od vanile
oko 200 grama brasna
marmelada ili dzem za spajanje
prah secer i vanilin secer




Penasto umutiti secer u prahu sa biljnim margarinom
Dodati puding prah i polako dodavati brasno da se dobije mekano testo koje se ne lepi za ruke i zidove suda,



Ostaviti u frizider na sat vremena da odmori i malo da se stegne
.Zatim ixvucete i  na radnu povrsinu
rastanjite  testo na oko 1 cm debline i modlom ili casicom vaditi male krugove.
Poredjati ih na pek papirom oblozenom plehu.
Peci na 200 stepenitoliko dugo da ostanu svetli i ne izgore,izmedju 8 do 10 minuta.
Posto sam ja imala male modle one originalne za vanilice onda sam od tog testa dobila izmedju 50  i 60 gotovih  sastavljenih kolscica
Mozda je bolje poznavajuci svoj sporet sami odlucite koliko dugo peci ali kao sto rekoh da ne pregore .
Pecene kolacice ostaviti da se ohlade pa ih spajati po dve dzemom po zelji,
Tako spojene valjti ih u prah secer pomesan sa vanil secerom.


Sledeci put cu praviti sa pudingom od kokosa ili malina jer sam donela raznih i moracu da isprobam dali ce imati nekoi drugi ukus.....










Vanilice br 2


 Dole ispod cu vam napisati i recept koji je vec na blogu a po kome vec pravim nekoliko godina.








Evo mog proverenog recepta posnih vanilica koje pravim vec godinama 
 Recept je od kume Svetlane
 Obicno pravim svake godine drugacije kolace nikad iste.Ali  vanilice su jedine koje su uvek tu .Posto je vreme posta nije lose ih imati u kuci naravno za one sto poste,
 Traju dugo ( naravno mislila sam ako se ne pojedu da mogu da stoje) i sve sto duze stoje su lepse. Jedino sto sam u receptu prvobitnom izmenila to je ja ubacim malo oaha .


Potrebno je ;

200 grama posnog biljnog margarina
500 grama brasna
 3 kasika secera
1 kesica vanil secera
100 grama mlevenih oraha ( moze i bez njih isto su dobre)
sok od jednog do 2 limuna( zvisi koliko je limun veliki)

Umutiti margarin i secer penasto a zatim dodajte vanil, brasno, orahe i sok od limuna dok ne dobijete glatko ali ne previse tvrdo testo
 Bitno je da se ne lepi   i da moze da se razvuce oklagijom
 .Razvuci koru 1 cm debljine i vaditi modlom male kruzice ili vec sta zelite .Redjati u plehu na pek papiru i peci na 200 stepeni ali da ne pregorei da ostanu bele ( zavisi od sporeta ) Vreme pecenja nije vise nego 10 minuta ali je bolje da pazite.( jer zavisi koje su debljine )
Kad se prohlade spajati ih dzemom od kajsija i valjati u prah











Нема коментара:

Постави коментар