четвртак, 26. јануар 2017.

Hrskava krilca iz rerne




Nesto jako ukusno brzo i jeftinio a uz to moj sin ih voli
.Za divno cudo da se njemu nesto svidja....iz moje kuhinje....ima  desi se ali ima stvari koje i ne proba
Krilca je moja zaova Jovanka spremala skoro kad smo bili kod nje i bukvalno smo se pored ostalog jela mi otimalali za krilca...pogotovu  klinci mislim na sina i na rodjaka Filipa pa i mi sa njima
Jedino je moj muz ostao uzdrzan i drzao se onoga sto je moglo da se sece viljuskom i nozem ali njega to mrzi ali priznao je da je jako ukusno.
Naravno Stefan (sin ) i ja smo odmah otisli i kupili krilca i bacili se na spremanje.



Kupljena i razmrznuta krilca operite i isecite te delove koje nezelite imati na njima obrisite / prosusite na papiru
U medjuvremenu spremite na jednom tanjiru aleve paprike zacina c malo rendanog belog luka persuna oregano  sve sto volite  A ja sam koristila bbq  zacin malo ljutkasti i korisrila grill kridu( mozda toga ima dole )  i  svako krilce okreni sa jedne i sa druge strane i ostavi u jednu dublju ciniju da to meso odstoji nekoloko sati  Mozete ga pripremiti pre podne a peci navece Ja sam doduse spremila vece pre plastala i osravila u frizider preko noci
Napomena kad ih uvaljate u zacine ne stavljajte nikakvo ulje preko njih a nikakvo ulje ni kad se peku trebaju biti suva i hrskava.
Posle par sati odmaranja krilca vadimo iz frizidera uzimamo prezlu koju sad sipamo na tanjir i vadimo jedno po jedno krilce i valjamo u tu prezlu



Dakle ovo su slike kad marinirate ili umacete krilca sa svih strana u te zacine koje volite da jedete

Ostavite da odstoji i onda pripremite prezlu u tanjir
Pileca krilca vadite iz frizidera i valjate u prezle sa svih strana i redjate na pleh jedne do druge Pleh mora biti oblozen pek papirom
,Ukljucite rernu na 250 pa kad se zagreje pecite ih prvih 10 minuta na 250 a zatim jos pola sata 25 minuta na 200 stepeni a moze i manje.
Zavisi koliko su krilca velicine nekad budu bas sitna pa ih  ne treba imati predugo u rerni onda budu suva i lagano izgore.
Moja su bila krupnija i pekla sam ih nekih 35 do 40 minuta sve skupa.
Jesti sa nekim sosom u koji cete umakati krilca ili kao ja samo krilca






Нема коментара:

Постави коментар