петак, 13. јануар 2017.

Keksici sa urmama




Danas sam bila slobodna i sredjivala malo kucu pa tako dodje red i na sve papirice izvucene iz raznih novina ....Prelistala ih sve i neke sacuvala a neke bacila
.Tako pronadjoh i ovaj recept koji sam odmah isprobala.
A bas mi je ostalo urmi od Bozica i skoro da su se osusile, bila sam na putu skorio da ih bacim....Sva sreca da nisam jer sam upravo otkrila dobre keksice za one st vole urme a ja ih volim.
Ovo su keksici koji se prave pre Bozicnih praznika jer mogu da stoje ali nije greska napraviti ih posle ovako kao ja sa ostatkom urmi  I naravno svi kupimo uvek vise nego sto mozemo da pojedemo .Doduse isli su i bademi u ovo ali bademe nisam imala pa sam ubacila orahe umesto toga .







Potrebno je

100 grama putera sobne temperature
110 grama secera
1 kasika meda
50 grama crne cokolade po mogucnosti 70 procenti
7-8 urmi
pola kasicice sode bikarbone
2 kasike oraha ili badema
150 grama brasna
Od ove kolicine bude oko 15 keksica
Stoji kad se zameso 1½ sat u frizideru testo pre pecenja
Peci u sredini sporeta 8 minuta
Na 200 stepeni

Urme orahe ( bademe ) i cokoladu isecite na sitno ( kao na slici dole)

 Puter i secer i kasiku meda umutite penasto koliko moze.Dodajte brasno bikarbonu orahe cokoladu i urme i mutiti jos malo mikserom lagano da sjedinite sastojke
Zatim rucno malo izmesite  testo i napravite loptu koju  zavijete u kesu i ostavite u frizider na sat ipo vremenaa
 Zagrejte rernu na 200 stepeni i pripremite pleh sa pek papirom
Izvucite testo iz frizidera i tu smesu / testo podelite na 15 delova i rucno valjajte loptice koje malo spljosnete kasnije kad stavite na pleh
Nemoj da vam budu puno tanke jer ce onda pregoreti treba da ostanu " male i debele" pre  pecenja jer ce se kasnije pri pecenju malo  "spustiti "
Pazite da vam ne pregore na receptu stoji 8 do 10 minuta i ja sam ih pekla 10 a mislim da je 8 dosta,
Ostavite ih u teglu i ako ih ne pojedete odmah mogu stajati nekoliko dana ...a naravno nema ih puno pa cak mozete duplirati meru.
Mozete ih cuvati u tegli a ujedno kad smo kod  " tegle " mozete ih poneti nekom na poklon ko voli urme........
Evo pijem caj pre spavanja i grickam jedan keksic...
Prijatno vece Vam zelim
Pozdrav
I ako imam dosta pregleda  na blogu jos uvek nikad nema komentara ...pitam se pitam ...zasto
Ali sve jedno voli vas Vasa Jadranka


















Нема коментара:

Постави коментар