среда, 22. март 2017.

Coko moko torta










Evo jos jedne po mom ukusu jako lepe i kremaste torte .Vec sam nekoliko puta pisala da svi volimo takve torte u kuci Pogotovu sve sto ima veze sa filom u koji se stavlja plazma keks Orahe pokusavam da izbegnem zbog alergije u familiji. Sad nije samo sin sad i unuka ima i alergiju pored mlecnog proteina i na orahe i lesnike i uskoro ce ici na testiranje pa cemo znati vise.
Ovu tortu sam par puta videla na raznim stranicama ali je nisam spremila sve dok je nisam probala na rodjendanu kod Bojane i odusevila se Tako da cu sada podeliti sa vama recept koji sam dobila od Bojane Gvozden Hvala za recept .
Ova torta se pravi obicno od 9 jaja i 3 kore po 3 jaja skoro u svim receptima ,Medjutim ovde je napravljeno od 6 jaja i u velikom plehu tako da kad se ispece patispanj se isece po duzini na pola i dobiju se dve kore ( dole na slici)


Potrebno je za koru;

6 jaja
6 kasika secera
6 kasika brasna
6 kasika neskvika
1 prasak za pecivo
2 kasike ulja


Umutiti 6 belanaca  sa 6 kasika secera dobro pa dodati jedno po jedno 6 zumanaca muteci i dalje .Dodati 2 kasike ulja i 6 kasika neskvika
 U jednoj cinijici pomesajte prasak za pecivo sa brasnom i iskljucite mikser i dodajte to brasno smesi mesajuci varjacom rucno.
Veliki pleh velicine 41 x 34 ( ili slicnih mera) oblozite papirom za pecenje i izlijte smesu u taj pleh.
Peci nekih 15 minuta na 200 stepeni.
Kada se kora ohladi preseci je na pola  da dobijete 2 kore Hladne kore preliti cokoladnim mlekom



Za prelivanje;

Potrebno je 4 decilitara cokoladnog mleka
Posto ima 2 kore onda po 2 decilitara  za svaku koru.

Fil br 1;

700 ml pavlake
300 grama mlevene plazme
250 grama secera u prahu

Umutiti varjacom pavlaku i secer u prahu pa dodati mlevene plazme u to Dobicete dosta gust fil.Ako mislite da je pregusto i tesko ce se mazati po kori onda ubacite nekoliko kasika fila br 2 to jest slaga u to  da dobijete kremastu smesu Ja sam tako uradila.



Fil br 2;

½ kg slaga
5 dec kisele vode
Neznam dali je ispravno ali ja sam koristila slag krem i bila sam zadovoljna,
Umutiti

Slaganje torte;

Stavite prvu koru na tacnu
Nemojte da zaboravite da pokvasite koru cokoladnim mlekom.
Stavite prvi fil od plazme  preko prve kore
Preko tog fila stavite slag ili kako stoji na pocetju fil br 2
 Peko slaga stavite drugu koru ( koju ste predhodno natopili cokoladnim mlekom)
Odozgo opet plazma fil pa  fil od slaga  Ja sam preko toga samo narendala cokoladu i bila sam zadovoljna




Ovde ispod imate objasnjenje kako je u prvobitnom receptu ali ja nisam se pridrzavala toga jer mislim da nije bilo potrebno stavljati cokoladu pa slag odozgo A vi sad odlucite sami.

U prvobitnom receptu stoji da preko toga ide cokoladna glazura  Ona se pravi od 100 grama cokolade  i 5 kasika ulja
Cokoladu polomite na sitne kockice i stavite ulje i cokoladu u jednu serpicu i otopite cokoladu Sa tim preliti po slagu pa preko svega toga opet umutiti 2 kesice slaga i izfilovati sa strane i odozgo.


 Pleh od sporeta je velicine 41x34










Predhodni dan sam kupila jako lepu orhideju kojoj sam uspela neznam kako da polomim jedan deo cveta pa sam ga iskoristila kao dekoraciju Ustvari jos uvek ga drzim u vodi jer i dalje izgleda lepo i sveze.







Нема коментара:

Постави коментар