петак, 3. март 2017.

Kocke sa pomorandzom


Ideju za ovaj kolac sam dobila u jednoj grupi gde je neka gospodja poslala recept  Medjutim napravila sam kolac po tom receptu i nije bio dobar jer nije lepo bilo objasnjeno...ili sam ja pogresno razumela .Medjutim nisam se dala  i bacila to ispeceno " testo" i napravila odmah  ponovo ali na moj nacin sa izmenama   u postupku pravljenja i  odozgo drugi preliv od cokolade
.Dugo sam razmisljala da napisem da objasni malo bolje i da kazem da nije islo napraviti dobar kolac po tom objasnjenju ali sam na kraju odustala. Medjutim videla sam ispod da su ga neke druge zene nahvalile koje su ga pravile tako kako je prvobitno objasnjen...izgleda  da samo ja ne kapiram ....ali evo sad preradjene moje verzije Mozda se nekom svidi a nekom ne.
 Naravno nama  se svideo jer ima dosta pomorandze i cokolade i onda sam ga napravila jos jednom tako kako sam ja zamislila  i potvrdila jos jednom da moze na ovaj moj nacin. Znaci na ovaj nacin sam ga pravila 2 puta i bio je dobar.


Pre nego da pocnete da pravite kolac vi napravite prvo preliv  za kolac koji treba da stoji najmanje pola sata pre nego da se prelije preko kolaca

 200 grama cokolade
 i 150 ml slatke pavlake

Cokoladu iseci na sitne kockice ( polomiti) i staviti u jednu ciniju
Slatku pavlaku zagrejati ( ali nesme da prokljuca) nego je lagano zagrevati i kad je dovoljno topla preliti njome tu cokoladu mesajuci da se sva cokolada otopi
 Za sjajniji preliv stavite 1 kasku ili 50 grama putera u to
 Ostaviti da stoji i da se polako hladi a vi pravite kolac

Kolac / patispanj
 Mera sa casama je mera  sa casom od jogurta
4 jaja
2 case secera
2 case brasna
5 kasika kakao
2 case ulja
2 case  mleka
1 prasak za pecivo
3 kasika vanilinog secera
koru od  1 pomoranzde izrendati
sok od te iste pomorandze  iscediti
1 kasika instanta nes kafe


Forma je velicine 30 x 20
Peci na 180 stepeni 20 minuta

Umutiti belanca penasto dodavajuci secer pa kada ste to lepo umutili dodajte zumanca i koru od pomorandze a zatim ulje pa onda brasno pomesano sa kakom, vanilom i praskom za pecivo, kafu i na kraju mleko i sok od pomorandze
 Sve to  sjedinite
Podmazite formu velicine 20 x 30 i saspite u formu
.Peci na 180 stepeni 20 minuta,
Peceni kolac izvucite i ostavite neki minut da se prohladi pre nego da stavite ganas preko toga.
U kolac ide prasak za pecivo ali ne bude  rastresit  vec bude kompaktan na neki nacin ali  mekan  i odlican ukus i ne mrvi se . Podseca na jafa  kolac ukusom.
Ako se neka od vas odluci da isproba javite mi vase misljenje.












Нема коментара:

Постави коментар