петак, 10. март 2017.

2 rodjendan mog bloga /













     Recept za metarski kolac ce biti napisan ovih dana....







    Drage moje prodje jos jedna godina u druzenju .Jeste da vas sve neznam koji pratite / procitate moje recepte ali sam vam neizmerno zahvalna jer vas ima dosta . Vidim po dnevnim i nedeljnim pregledima a sto je jos interesantnije cifra od proslogodisnje vase posecenosti i ovogodisnje se popela na vise  od pola .Znaci sve skupa za ove dve godine ima 112  hiljada i 083 pregleda a na odnosu od prosle godine skoro pa 75  hiljada se popela gore.To me cini srecnom i ja sam zadovoljna  Kao sto sam rekla samo delim ono sto napravim sa vama naravno neke stvari jos nisam stigla koje cekaju na red ali sve ono sto sam ja bila zadovoljna izgledom i ukusom sam podelila sam sa vama..Sad bilo je tu raznih proba manje uspesnih i vise uspesnih ali sa onim sto sam ja bila zadovoljna to se naslo na blogu .
    To funkcionise ovako posto meni ovo dodje kao hobi nemam ni placeno za ovo . neznam kako to funkcionise sa placanim blogom koliko treba postova da se posalje i pregleda ja sam odlucila da radim ovako za moju dusu  pa ce se uvek naci neko sto nadje nesto interesantno na mom blogu.
     Ja to vidim kao razonodu jer ja vec mesim i pravim i samo mi je extra to sto sednem i napisem i posaljem vama bolje nego da idem okolo i ispijam kafe  i ogovaram prijateljice ( salim se ) Posto nemam mnogo vremena za druzenje nema ni mnogo prijateljica sve su ljute na mene sto dajem prioritet virtualnom svetu
    Imam posao na koji odlazim svaki dan i radim u smenama i ponekad vikendom dezurna i moj posao nema nikakve veze sa kuvanjem i pravljenjem kolaca pa stoga ovo vidim kao hobi jer ima dana kada nestignem nista da napravim i napisem jer nemam vremena .
    ,Znaci nisam ni kuvar niti neko ko se bavi svakodnevno kuhinjom,
    Podkrada se tu dosta i gresaka pri pisanju ali opet nisam profesionalac, nisam zavrsila  knjizevnost  Iz  skole sam davno izasla  zivim dugo ovde u Malmeu duze nego u Srbiji i samim tim slabo sam koristila pisanje Srpskog dok nisam otvorila blogg   Koristim svakodnevno Svedski u pisanju i na poslu a bogami i kod kuce ponekad...To sto sam htela da kazem je sledece ima dosta njih sto po raznim grupama ostavljaju komentare ispod kako smo " mi" pojedinci napravili greske pri pisanju i cak komentara da se neke stvari uce u osnovnoj skoli  .....
     . Ovo nije kritika ali samo glasna moja razmislajnja na sve to  Nisu svi zavrsili akademije i fakultete a imaju prava da pisu  i komuniciraju bez da budu ispravlajani od raznih profesora  Doduse nisam nikad ja direktno dobila neki komentar i ispravku a i imam neki osecaj da nisam ozbiljno shvacena No kako rekoh ja sam amater i tako nastavljam a ko voli da pogleda moje radove neka izvoli ko smatra da nisam ozbiljna stranica sa receptima opet ima svoje pravo
    Ja sam tu gde sam bez ikakvih pretenzija da budem profesionalac i neka konkurencija vecim i dobrim i manje dobrim blogovima i raznim grupama Radim to zbog mene a ne zbog dokazivanja  a jos manje zbog zarade jer ovde sam ja koja trosi materijal za spremanje  vreme i trud  da to prezentira  Ali sva sreca da ima i onih sto nisu kriticari i koji citaju.
     Moram priznati da sam svremenom uvidela da ustvari oni sto me poznaju najmanje me podrzavaju a stvarno neznam zasto? Verovatno se zato i osecam tako...

     Sad ce neko reci da filozofiram  Tacno je  volim ja da diskutujem i da se " zalim "  ali posto je ovo mesto gde mogu da napisem svoje misljenje i svoja zapazanja pored recepta volim da budem iskrena i otvorena.
    .A na bloggu se mogu napisati misljenja i komentari pa ponekad nije lose otvoriti dusu...
    A sada da predjem na onaj bolji deo pisanja....
    Pozdrav svim velikim blogovima i blogerkama koje  ja pratim ali se neupisem uvek da  ostavim komentar ispod njihovih radova i zahvalim na receptu i ideji  Hvala na divnim receptima i idejama  koje sam dobila od vas   i vrlo cesto spremala svojoj familiji za nedelji zajednicki rucak 
    A veliko hvala raznim grupama gde mogu da reklamiram svoj blogg i svoj rad  A  najvise hvala onim divnim zenama / damama koje ce se prepoznati i sa kojim komuniciram i koje napisu po koji put  pohvalu i napisu da su isprobale nesto od mojih radova a ima ih dosta    One koje prepoznaju moj rad moj nacin slikanja  uvek na istom mestu da se zna da je uradjeno kod mene u kuhinji i da sam ga ja uradila
    Verujte za ove dve godine ni jedan jedini put nije stavljena tudja slika ili nesto sto nije napravljeno u mojoj kuhinji od moje ruke.....
    Dakle 2 godine nije neki vremenski period ali kad su me ubedili da otvorim blogg uopste nisam razmisljala koliko ce trajati  I sad neznam jer kao sto rekoh ima i negativnih komentara gde pojedinci nemogu da shvate zasto mi volimo da se okacinjemo na blogove i na fb stranice. Moja potreba je ta kao sto rekoh da podelim ono sto ja mislim da je lepo sa vama a i da pogledam  tudje radove koji mi se svidjaju. Desavalo se da budem zalosna danima citajuci ili cuti  kojekakve komentare pa onda me nema tako cesto pa odlucim da se vratim nazad
    .Kao sto rekoh prosli put za prvi rodjendan blogga  nek traje dok traje ..dok se pregledi ne smanje e onda cu se pozdraviti sa vama i bloggom a i to ce doci jednom .Za sada sam tu i hvala vam jos jednom puno na svemu
    Veliki pozdrav od mene u nadi da cemo se druziti bar do jos jednog rodjendana.
    Voli vas vasa Jadranka!

    2 коментара:

    1. Анониман11. март 2017. 00:01

      Draga Jadranka, u potpunosti se slažem sa tobom. Tačno je da se pravopis uči u osnovnoj školi i usavršava daljim školovanjem, ali veruj mi da se i meni ponekad desi i stanem da razlišljam:kako se kaže ili piše neka reč? Jer smo daleko od svoje zemlje, i vremenom počinjemo i da zaboravljamo, nije to nikakva glupost, nepismenost niti šta više, pomodarstvo, jednostavno našim jezikom se služimo samo u porodici a svakodnevno koristimo jezik zemlje u kojoj živimo. Bitna je tvoja namera da ljudima želiš da preneseš svoje znanje i umeće, koje je po mom mišljenju na zavidnom nivou. Ja lično jako cenim i poštujem tvoj rad, i želim ti puno, još ovakvih, uspešnih godina, i novih recepata.

      ОдговориИзбриши
    2. Hvala draga Suncice ti si od pocetka bila jedna od onih koje su me podrzavale u mom radu Mada ih jos nekoliko velikih kao ti koje jako cenim i imam sta da naucim od njih Hvala ti na podrsci veruj mi mnogo mi znaci . Hvala ti puno na lepim recima i na komentaru koji si ostavila Volim kad procitam komentar ispod ali moram priznati da sam lenja da sama napisem drugom Moracu da se popravim u tome kao sto ja volim da neko ostavi komentar tako predpostavljam sve ostale sto imaju blogove vole da cuju komentar Pozdrav!

      ОдговориИзбриши