четвртак, 23. март 2017.

Uskrsnje dekoracije / sve na jednom mestu


Zadnjih nekoliko godina sam slikala sve moje dekoracije za Uskrs pa sam resila da sve stavim na jednom mestu
Imam razne dekoracije  u raznim bojama sa razliciih slavlja A ovde dole ce biti samo Uskrsnje dekoracije i bice vam jasno koja je moja favorit boja.To je zato sto volim da farbam jaja u svim bojama i onda sam se preorjentisala najvise za lila i zutu ,.Obavezno ofarbam prva jaja u crvenoj boji koja sacuvam ali tu se zavrsava  To je valjda zato sto oko Bozica bude previse crvene boje da me zuta i lila i ostale svetle boje asciraju na prolece Ali znam da je kod nas drugacije razmisljanje kod vecina zena  i vecina njih farba bas crvenu i u lukovini ( koju sam ja samo jednom ili dva puta farbala)

Ja sam konstrantno u potrazi za novim idejama i bas mi je zao sto ih nema mnogo Obozavam da trazim nove inspiracije  nekoliko meseci pre nekog od praznika Naravno kad imam vremena za to. Zato se nadam  da ce ove moje ispirisati neke koji su zainteresovani.

 Posto zivim ovde gde zivim imam dva Uskrsa i dva Bozica Pa samim tim imam oba puta farbana jaja i dekoracije dugo u kuci i za jedan i drugi Uskrs Ista stvar je i za  Bozic.
 Ovde je Uskrs uvek pre naseg samo se ponekad ili svake cetvrte godine desi da je u isto vreme kao ove godine.
Sve slike i dekoracije su   moje  posto ne stavljam nista sto  nije mojePokusavam da slikam iz nekih uglova i na nekim mestima koje je tipicno i prepooznatljivo za mene u mom domu kao dokaz da nisam uzela tudji rad.



Polovina Uskrsnjg  jajeta  od kartona koje sam napunila bombonama i celofanom zavila

Druga polovina kartonskog jajaeta iskorisceno je ovako...


















 Salvete u obliku zeca








Ovo su dekoracije od proslogodisnjeg slavlja kada smo bili u Beogradu kod devera i jetrve







Ovo je jaje od kartona puno bombona sa jednom pravom ljubicicom / dan i noc radi slikanja

 Obozavam kombinaciju tradicije i modernog
Nisam bas zaludjena puno tradicionalnim starinskim dekoracijama Ipak ja to nesto po svome.



 Jaja  koja su farbana tokom godina na razne nacine



Korpu je po narudzbini mesila Lidija Krstic





 Ovi zeleni podmetaci su kupljeni i oni su bili inspiracija onim dole lila koji su rucno heklani





















 Vidi se da su moje favorit boje za Uskrs lila i zuta ....Mada ima malo i zelene i zute  Pa malo zute i zelene sve tako  u krug Jer po meni zuta asocira na Uskrs  a lila je moja favo boja Dok   kod nas je obicno crvena  ali ja uvek imam nekoliko crvenih jaja ali su dekoracije u drugim bojama jer ja obicno imam za Bozic crvene dekoracije.






 Ove lila male podmetace za ispod tanjira su rucno uradjeni i heklala ih je moja prijateljica dok je bila kod mene u poseti pre 2 godine...
Sad dolazi uskoro ponovo moracu nesto da smislim da joj ne bude dosadno...




Sa ovim malim pogacicama sam bila odusevljena Pravila sam ih pre dve godine Moracu da ponovim ako stignem ove godine jer su bile jako lepe ali i ukusne Testo je odlicno.




Ovde u kutiji sam imala spakovane keksice kao poklon zajedno sa jajetom punim bombona









Dekupaz svece koje sam sama pravila.

Нема коментара:

Постави коментар