понедељак, 2. октобар 2017.

Brze piroske sa sunkom



Recept pronadjen u nekim novinama sad dok sam bila dole na odmoru Delovalo je jednostavno pa sam isprobala Jako zadovoljna sa ukusom a nisu teske ni za pravljenje.
Toplo preporucujem za dorucak deci a sto ne i za veceru uz malo jogurta ... ma cak ide dobro i uz pivo..posto je slano




 Kajmak i ajvar uz to pun pogodak



Potrebno je

400 grama mekog brasna ( tako stoji u receptu ) ja sam koristila typ 400
130 grama neke sunke po svom izboru Ja sam koristila pilecu
130 grama sitno izmrvljenog feta sira
2 decilitara jogurta
1 jaje
½ kasicice soli
1 prasak za pecivo

Ulje za przenje

Sipati brasno soli i praska za pecivo u jednoj vanglici i promesati
U maloj cinijici umutite viljuskom jedno jaje
U cinijici gde ste stavili brasno stavite sunku sitno iseckanu i sir pa dodajte umuceno  jaje i jogurt Ja sam sve to prvo kasikom/ varjacom izmesala sve dok je moglo pa sam kasnije prebacila na radnu povrsinu i uradila rukom glatko testo.
Testo sam prebacila na radnu povrsinu razvukla tanko  i nozem sekla male pravougaonike  Krajeve testa premesite ponovo te oblikujte ponovo pravougaonike
U zagrejanom ulju spustati testo Prziti sa jedne i druge strane dok blago ne porumeni

Przene piroske vaditi i stavljati na kuhinjski papir  kako bi upio suvisnu masnocu

Prijatno!
















.


1 коментар: